مبنای ارائه مشاوره به مردم رفع اختلافات و برقراری مودت و همدلی است

9:34 - 15 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۲۱۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مبنای ارائه مشاوره به مردم رفع اختلافات و برقراری مودت و همدلی است، گفت: در زندگی انسان هیچ پشتوانه‌ای مطمئن‌تر از مشاوره نیست.
- احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در مراسم تحلیف دو تن از مشاوران خانواده مرکز وکلای قوه قضاییه در استان چهارمحال و بختیاری مبنای ارائه مشاوره به مردم را رفع اختلافات و برقراری مودت و همدلی عنوان کرد.

در این مراسم که با حضور معاون مرکز مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شد، احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در زندگی انسان هیچ پشتوانه‌ای مطمئن‌تر از مشاوره نیست و اهمیت این موضوع تا بدان جاست که حتی ائمه معصومین (ع) نیز برای بیان اهمیت و نقش مهم مشورت، در برخی از امور با دیگران مشورت می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هیچ یک از ما در زندگی شخصی خود بی نیاز از مشورت نیستیم و اگر پای موضوعات مهم و یا تصمیمات سرنوشت ساز نیز در میان باشد مشورت گرفتن از دیگران برای ما اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نتیجه مشورت برای افراد باید رضایت بخش و مثمر ثمر باشد، گفت: مشاوره باید راه جدیدی را برای فردی که دچار سردرگمی و یا مشکل شده است بگشاید و بر این اساس شخص مشاور باید از تخصص، تجربه و دانش لازم برخوردار باشد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *