رونق تولید و ایجاد اشتغال، تنها راه‌حل مشکلات است

15:48 - 15 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۲۱۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، گفت: امروز تنها راه‌حل اکثر مشکلات رونق تولید و ایجاد اشتغال است، اگر در مقابل فشار‌های اقتصادی و تحریم‌های دشمنان کشور و نظام، اقتصادی قدرتمندی داشته باشیم، تحریم‌ها تأثیرگذار نخواهد بود.

- موسی خلیل الهی در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان آذربایجان شرقی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی‌ بر حمایت از تولید و مانع زدایی، اظهار داشت: با توجه‌ به تأکیدات مقام معظم رهبری طی سال‌های متوالی بر موضوع اقتصاد، تکلیف شرعی و اداری و قانونی همه بر این است تا از این مسئله تبعیت کرده و نقش خود را در حمایت و مانع زدایی از تولید و سرمایه‌گذاری به‌خوبی ایفا کنیم.

وی افزود: امروز تنها راه‌حل اکثر مشکلات رونق تولید و ایجاد اشتغال است، اگر در مقابل فشار‌های اقتصادی و تحریم‌های دشمنان کشور و نظام، اقتصادی قدرتمندی داشته باشیم، تحریم‌ها تأثیرگذار نخواهد بود.

رئیس‌ کل دادگستری آذربایجان شرقی اضافه کرد: اگر بر تولید داخلی تکیه داشته باشیم می‌توانیم بسیاری از تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و به اهداف عالی نظام برسیم.

وی ادامه داد: باید کمک کنیم تا با حمایت و ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان، ضمن رفع دغدغه‌های مالی تولیدکنندگان ضمن کمک به رونق تولید و بهره‌مندی از سودآوری آن بستر‌های اشتغال‌زایی جوانان را فراهم کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *