تداوم کمک‌های مومنانه دادگستری کرمان به خانواده زندانیان نیازمند در ماه مبارک رمضان

12:50 - 15 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۲۲۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان از تداوم اجرای طرح کمک‌های مومنانه خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده دلجویی از ۳۰۰ خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.
رضا طالبی زاده، معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: تاکنون دیدار با تعدادی از خانواده‌های مددجویان نیازمند انجام شده و سایر بازدید‌ها نیز از سوی تیم‌های تشکیل شده در دست انجام است.

وی با اشاره به این مطلب که در مرکز استان دیدار با ۴۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکنون با هشت خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان دیدار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرده اند.
 

معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان ضمن اشاره به تشکیل تیم‌های متعدد برای دلجویی از خانواده زندانیان نیازمند، تصریح کرد: در جریان دیدار با خانواده زندانیان نیازمند ضمن اهدای کارت هدیه و بسته‌های معیشتی به درخواست‌های آن‌ها در حوزه‌های تحصیلی، قضایی و معیشتی نیز رسیدگی و در چارچوب قانون دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *