ضرغامی: از اصلاح‌طلب و اصولگرا عبور کرده‌ام / باید مسیر تقویت انقلاب را جلو ببریم

13:52 - 22 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۴۰۶۸
عزت الله ضرغامی گفت: با راه و شیوه خودم و برای تقویت جبهه انقلاب در انتخابات حضور پیدا می‌کنم.

- عزت‌الله ضرغامی کاندید احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با تسنیم با بیان این نکته که من به صورت مستقل و برای تقویت جبهه انقلاب وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شوم، گفت: من راه و شیوه خودم را دارم و در هیچکدام از مجموعه‌های کلیشه‌ای که حالا هر کدام به یک عنوان سال‌هاست در جبهه انقلاب زحمت می‌کشند حضور ندارم.

ضرغامی گفت: سال‌هاست از اصولگرا و اصلاح‌طلب عبور کرده‌ام. چون طرفدار نگاه رهبری هستم، طرفدار نگاه حاج قاسم سلیمانی هستم و معتقدم این مسیر، مسیر درستی است و ما باید فراتر از جناح‌های سیاسی، مسیر درستی که تقویت انقلاب است را جلو برویم.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما ادامه داد: من از روز اولی که خودم را شناختم ضمن اینکه در راستای وحدت نیرو‌های انقلاب بازیگری کردم، اما هیچگاه زیر بلیت جریان‌های سیاسی که فلسفه وجودیشان را فراموش می‌کنند و در روابط نازل سیاسی و خط و خط بازی می‌افتند نبودم. در هیچ دوره‌ای؛ بنابراین باید آنچه بودم، باشم.

وی در توضیح این شعار خود که قصد دارم زیر میز بزنم گفت: آیا نباید زیر این میز زد؟ بعد هم چه کسی باید زیر میز بزند؟ ضرغامی! چرا کس دیگری نمی‌تواند بزند؟ چون یک عده روششان این نیست، روش سیاسیشان محافظه‌کاری و کار رفرم است. اما من یک نیروی انقلابی هستم و به دنبال رفرم نیستم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *