رئیس جدید مرکز تحقیقات پزشکی قانونی معرفی شد

12:27 - 26 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۴۹۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس جدید مرکز تحقیقات پزشکی قانونی صبح امروز در مراسمی با حضور عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور معرفی شد.
- عباس مسجدی صبح امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی کشور که در حاشیه جلسه شورای مدیران سازمان برگزار شد، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های حسن زاده در مدت تصدی مرکز تحقیقات گفت: اقدامات بسیار خوبی در مجموعه مرکز تحقیقات در مدت مسئولیت دکتر حسن زاده به انجام رسید و یا در حال انجام است، اما به دلیل مسئولیت سنگین ایشان در مجموعه دانشگاه آزاد و درخواست مکرر ایشان جهت محول شدن مسئولیت مرکز تحقیقات به همکاران دیگر ناگزیر از این جابجایی شدیم، اما در عین حال از ایشان می‌خواهیم که همچنان از برکات حضور ایشان در سازمان بهره‌مند باشیم.

وی با آرزوی موفقیت برای صابری که از این پس مسئولیت اداره مرکز تحقیقات را بر عهده خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد که روند پرسرعت انجام کار‌ها همچون گذشته ادامه یابد.

در این مراسم غلامرضا حسن زاده نیز با تأکید بر اینکه آشنایی با پزشکی قانونی و فعالیت در این سازمان نگاهم را به مجموعه پزشکی قانونی تغییر داد، تصریح کرد: افرادی متخصص و کارشناس در پزشکی قانونی مشغول فعالیت و ارائه خدمت هستند ضمن آنکه در این مجموعه کار‌ها واقدامات بزرگی در حال انجام است.

وی اظهار داشت: مرکز تحقیقات پزشکی قانونی باید بازویی برای تحقیق و اجرای فعالیت‌های پژوهشی سازمان باشد که برخی از این طرح‌ها به نتایج خوبی رسید و برخی نیز در حال انجام است.

رئیس سابق مرکز تحقیقات پزشکی قانونی به اقدامات این مرکز در حوزه فناوری‌های روز دنیا اشاره کرد و گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه فناوری‌های مرتبط با پزشکی قانونی در مرکز تحقیقات به نتیجه رسیده و موضوع بیوبانک نیز در دست اقدام است که امیدواریم در دوره مدیریت جدید نیز پیگیری شود.

وی ساخت کیت ژنتیک را از دیگر اقدامات مرکز تحقیقات عنوان کرد و اظهار داشت: ساخت کیت‌های ژنتیک به همت نخبگان جوان و حمایت مرکز تحقیقات در حال انجام است و به زودی نهایی شده و به بهره برداری خواهد رسید.

 محسن صابری رئیس جدید مرکز تحقیقات نیز در این نشست با تشکر از اقدامات انجام شده، ابراز امیدواری کرد تا با همراهی تمامی ارکان سازمان و مجموعه مرکز تحقیقات خدمات شایسته و مناسبی به جامعه علمی کشور، سازمان پزشکی قانونی و مردم عزیز کشورمان ارائه شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *