رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گرایی: تمام حریفان در اوج هستند/ نمی‌توانم هیچ کشتی‌گیری را دست کم بگیرم

0:01 - 14 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۹۶۵۹
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: در حال حاضر فقط به موفقیت در المپیک فکر می‌کنم و ابعاد معنوی مدال المپیک برای من بسیار ارزشمندتر از ابعاد مادی‌اش است.

محمدعلی گرایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیتش در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار داشت: شرایط نسبتا خوبی دارم و تمریناتم را به صورت منظم در اردو‌ها پیگیری می‌کنم. امیدوارم در فرصت باقیمانده تا المپیک هم با همین منوال ادامه بدهم و نتیجه‌اش در المپیک به کشتی‌های زیبا همراه با نتایج دلچسب ختم شود.

وی ادامه داد: در المپیک ۱۵ حریف شاخص و سرشناس دارم که در واقع گلچینی از بهترین‌های جهان در وزن ۷۷ کیلوگرم هستند و همه برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌روند. المپیک میدانی برای رقابت بین کشتی‌گیرانی است که سال‌ها تلاش کرده‌اند تا نتیجه زحمات‌شان را در چنین میدان باعظمتی ببینند. تمام حریفان در اوج خواهند بود و نمی‌توانم هیچ کشتی‌گیری را دست کم بگیرم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در پاسخ به این سوال که آیا پیش از رقابت‌های المپیک قرار است در یک تورنمنت برون مرزی حضور پیدا کند یا خیر، گفت: بعید می‌دانم، چرا که آخرین تورنمنت پیش از رقابت‌های المپیک، در لهستان برگزار می‌شود که نام من در لیست نفرات اعزامی به این تورنمنت قرار ندارد و در نتیجه باید عزم خود را برای ارائه بهترین کشتی‌ها در المپیک جزم کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا در خصوص حریف تمرینی در اردو‌های تیم‌ملی تصریح کرد: در اردو‌های اخیر به دلیل اینکه تعدادی از کشتی‌گیران باید در جام‌تختی حضور پیدا می‌کردند، با کمبود حریف تمرینی مواجه بودم، اما این مشکل قطعا در اردویی که در پیش داریم برطرف خواهد شد و با حریفان بیشتری سرشاخ خواهم شد، که این موضوع می‌تواند تاثیر مثبتی در تمریناتم داشته باشد.

گرایی درباره امکانات رفاهی اردو‌های تیم‌ملی و اینکه آیا شرایط اردو‌ها المپیکی هست یا خیر، اظهار داشت: خوشبختانه از زمانی که دبیر سکان هدایت فدراسیون را در دست گرفته، شاهد تغییرات زیادی در راستای رفاه کشتی‌گیران در محل برگزاری اردو‌های تیم‌ملی بوده‌ایم. بازسازی و نوسازی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید صدرزاده می‌تواند گواهی بر این ادعا باشد. سایر موارد مانند تغذیه هم در حد مطلوب قرار دارد. در مجموع شرایط اردو‌های تیم‌ملی در شأن کشتی‌گیران المپیکی است و گله‌ای در این خصوص وجود ندارد.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در پایان خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از مسئولین وعده‌هایی دادند مبنی بر اینکه اگر در المپیک مدال کسب کنم، پاداش یا عوایدی مشابه آن را به من خواهند داد، اما در حال حاضر فقط به موفقیت در المپیک فکر می‌کنم و ابعاد معنوی مدال المپیک برای من بسیار ارزشمندتر از ابعاد مادی‌اش به حساب می‌آید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *