رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خراسان جنوبی مقصد سی‌امین سفر استانی رئیس سازمان زندان‌ها

13:02 - 14 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۰۲۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه سفر‌های استانی صبح امروز وارد خراسان جنوبی شد.

  - محمدمهدی حاج محمدی صبح امروز وارد استان خراسان جنوبی شد.

دیدار با نماینده، ولی فقیه، استاندار و رئیس کل دادگستری استان، بازدید از زندان مرکزی بیرجند و حضور در مراسم آزادی هشت زندانی، شرکت در مراسم اهدای خانه به خانواده زندانی همچنین دیدار با نمایندگان گروه‌های جهادی، دیدار با کارکنان و زندانیان و دیدار با خانواده‌های زندانی و کارکنان از جمله مهمترین برنامه‌های این سفر یک روزه اعلام شده است.

شایان ذکر است روز گذشته سه گروه از مدیران سازمان از زندان‌های طبس، فردوس، قائن و نهبندان بازدید کردند که گزارشی از بازدید‌ها را به رئیس سازمان زندان‌ها ارائه خواهند کرد.

صبح امروز و با حضور محمدمهدی حاج محمدی به همراه جمعی از مسئولین استان به مناسبت سی وسومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای بیرجند برگزار شد.

میثاق با شهداهشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و آرمان های بلند و بزرگ انقلاب اسلامی و امام راحل از اهداف این مراسم معنوی و باشکوه بود.

مدیر کل بنیاد شهید استاد در این مراسم گفت: خراسان جنوبی در ۱۱ شهرستان در طی هشت سال دفاع مقدس ۲ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است و امروز مهمترین وظیفه ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *