رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

6میلیارد ریال برای برگزاری اجلاس رؤسای آموزش وپرورش هزینه شد/مطبوعات باید در بازتاب این اجلاس حساس‌تر عمل می‌کردند

10:05 - 05 شهريور 1393
کد خبر: ۳۴۷۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای برگزاری سی ویکمین اجلاس رؤسای آموزش وپرورش 6 میلیارد ریال هزینه شد، گفت: مطبوعات باید به انعکاس صحیح اتفاقات و موضوعات اجلاس که سالی یکبار برگزار می‌شود، حساس باشند، زیرا که موضوعات آموزشی در تمام خانواده‌ها تاثیر چشم گیری به دنبال دارد.

 : معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای برگزاری سی ویکمین اجلاس رؤسای آموزش وپرورش 6 میلیارد ریال هزینه شد، گفت: مطبوعات باید به انعکاس صحیح اتفاقات و موضوعات اجلاس که سالی یکبار برگزار می شود، حساس باشند زیرا آموزش و پرورش در تمام خانواده‌ها تاثیر چشم گیری به دنبال دارد.

حجت الاسلام مصطفی ناصری زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، در رابطه با سی ویکمین اجلاس رؤسای آموزش وپرورش اظهار کرد: هدف از برپایی این اجلاس ایجاد هماهنگی بین استان‌ها بود. در روند برپایی این نشست سالی یکبار همکاران از نقاط مختلف کشور گرد هم می‌آیند و در جریان سیاست‌هایی که باید طی یکسال آینده اجرایی شود به صورت مستقیم قرار می گیرند.

وی در ادامه افزود: مدیرانی که به برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های در این اجلاس عمل می کنند مورد پشتیبانی قرار می گیرند. مدیرانی که در جهت تحقق و ایجاد هماهنگی و برقراری ایجاد مفاهیم بین ستادی و بخش نامه های سازمانی طبق توانشان تلاش می‌کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برپایی این همایش حدود 6 میلیارد ریال هزینه داشت، اظهار کرد: البته در زمینه تهیه امکانات اقامتی و خدماتی به این افراد تلاش کردیم تا از امکانات موجود در مراکز فرهنگی و آموزشی وباشگاه های آموزش و پرورش استفاده کنیم تا در این زمینه از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری شود.

ناصری زنجانی با اشاره به تاثیر مطبوعات در اطلاع رسانی های مربوط به این اجلاس اذعان کرد: مطبوعات باید به انعکاس صحیح اتفاقات اجلاس که سالی یکبار برگزار می شود حساسیت بیشتری از خود نشان می دادند، د زیرا که موضوعات و مفاهیم مربوط به آموزش و پرورش در تمام خانواده‌ها تاثیر چشم گیری به دنبال دارد، بنابراین مردم باید از جزییات چنین نشستی به طور شفاف باخبر شوند و براساس آن از مدیران و مسئولان نظام آموزشی کشور مطالبات خود را درخواست کنند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *