جدایی کاپیتان از رئال پس از ۱۶ سال/ راموس و پرز به پایان خط رسیدند

13:09 - 17 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۰۸۱۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
رسانه‌های اسپانیایی از عدم تمدید باشگاه رئال مادرید با سرخیو راموس پرده برداشتند.
- رسانه «abc» اسپانیا گزارش داد که سرخیو راموس پس از ۱۶ فصل، رئال مادرید را ترک خواهد کرد و در روز‌های پیش رو جلسه‌ای با فلورنتینو پرز خواهد داشت تا در خصوص مراسم خداحافظی از مادرید و تدارک بازی خداحافظی برای کاپیتان محبوب کهکشانی‌ها صحبت کند.
 
همچنین «اسپوتنیک» هم مدعی شد باشگاه رئال مادرید از پیشنهاد جدیدش به راموس عقب‌نشینی کرده و تصمیم دارد داوید آلابا را جانشین راموس کند.

کمتر از چهار هفته تا پایان قرارداد راموس با رئال مادرید مانده و بعد از آن وی به صورت رایگان می‌تواند از جمع کهکشانی‌ها جدا شود. تاکنون دو تیم شهر منچستر تماس‌هایی با وکیل راموس داشته‌اند و پاری‌سن‌ژرمن هم از مدت‌ها پیش به دنبال خرید این مدافع باتجربه و اسپانیایی است.
 
جدایی کاپیتان از رئال پس از ۱۶ سال/ راموس و پرز به توافق نرسیدند
 
راموس تاکنون با رئال مادرید موفق به کسب ۲۲ جام مختلف از جمله ۵ قهرمانی در لالیگا، ۲ قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است. این مدافع ۳۴ ساله با تیم ملی اسپانیا نیز توانست قهرمان جام جهانی و ۲ قهرمانی یورو بدست آورد.

وی که در سال ۲۰۰۵ از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد تاکنون در ۶۷۱ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۰۱ گل هم به ثمر رسانده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *