رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت از منافع نظام اسلامی در خلیج فارس و دریا‌های دوردست

13:44 - 17 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۰۸۱۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه هوشیارانه همه تحرکات دشمن را رصد می‌کنند و آمادگی کامل برای حفظ و صیانت ازمنافع نظام اسلامی در خلیج فارس و دریا‌های دوردست را دارند.
- بنا به اعلام سپاه نیوز،  دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری به همراه با جمعی از فرماندهان و معاونین این نیرو از جزایر تنب بزرگ و بوموسی در خلیج‌فارس، بازدید و ضمن بررسی آخرین وضعیت آمادگی‌های رزمی رزمندگان مستقر در این جزایر و گفتگوی میدانی با آنان، بر حفظ آمادگی‌ها، افزایش توان رزم، هوشیاری و اشراف هوشمند اطلاعاتی بر حوزه جغرافیایی و محیط پیرامونی منطقه مأموریتی تأکید کرد.

سردار تنگسیری در این بازدید از بخش‌های عملیاتی شناوری، تفنگ‌داری، جنگال، فاوا، مهندسی، مرکز فرماندهی و کنترل و سایر بخش‌های مربوطه در جزایر، بازدید میدانی بعمل آورد و پس از بررسی آخرین وضعیت آمادگی‌ها و توان رزم، جدیدترین تاکتیک‌های موثر عملیاتی را ابلاغ کرد.

وی هدف از بازدید‌های عملیاتی مستمر را تقویت روحیه معنوی و جهادی رزمندگان و اطمینان بخشی کامل از وضعیت مطلوب آمادگی‌ها و ارتقای توان رزم بیان کرد.

تنگسیری در این بازدید همگان را به انجام صحیح تکلیف مقدس جهاد فی سبیل الله سفارش کرد و افزود: ما باید شاکر خداوند سبحان باشیم در عصری به سر می‌بریم که از نعمت عظمای ولایت بهرمند هستیم و امروز زیر علم و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری نائب امام زمان (عج)، حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در کسوت پاسداری از مرز‌های آبی این جمهوری اسلامی که بقول سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز، حرم الهی است، داریم دفاع می‌کنیم، پس باید با نیت خالصانه و مجاهدانه همانند شهدای والامقام در این جهت جهاد و تلاش کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه هوشیارانه همه تحرکات دشمن را رصد می‌کنند و آمادگی کامل برای حفظ و صیانت ازمنافع نظام اسلامی در خلیج فارس و دریا‌های دور دست را دارند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *