تریپیه در چه صورتی از اتلتیکومادرید جدا می‌شود؟

1:45 - 18 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۰۹۵۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مدافع انگلیسی تیم فوتبال اتلتیکومادرید تنها در یک صورت واندا متروپولیتانو را ترک خواهد کرد.

- در حالی که در روز‌های اخیر رسانه‌های انگلیسی از علاقه‌مندی باشگاه منچستریونایتد به جذب کِیران تریپیه در پنجره نقل وانتقالاتی تابستانی گزارش‌هایی منتشر کرده‌اند، حالا خبر می‌رسد که این بازیکن انگلیسی به این راحتی از جمع روخی‌بلانکو جدا نخواهد شد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا مدعی شده؛ تریپیه ۳۰ ساله که تا سال ۲۰۲۳ با اتلتیکومادرید قرارداد دارد نمی‌خواهد واندا متروپولیتانو را در این تابستان ترک کند، مگر اینکه پیشنهاد قابل‌توجهی دریافت کند.

نشریه اسپانیایی «مارکا» اخیراً مدعی شده بود؛ آرسنال قصد دارد در راه به خدمت گرفتن تریپیه با منچستریونایتد وارد رقابت شود و برای اینکه شانس خود را برای عملی شدن این انتقال افزایش دهد، حتی حاضر است هکتور بیرین مدافع اسپانیایی خود را در جریان این معامله راهی اتلتیکومادرید کند.

این مدافع انگلیسی که تابستان ۲۰۱۹ با امضای قراردادی سه ساله به ارزش ۲۰ میلیون پوند از تاتنهام به اتلتیکومادرید پیوست، از کودکی طرفدار منچستریونایتد بوده است.

پیش از این نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» مدعی شده بود، باشگاه اتلتیکومادرید از فروش این بازیکن استقبال می‌کند و روی او ۲۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است.

تریپیه ۳۰ ساله فصل اخیر در ۳۵ بازی از رقابت‌های مختلف برای اتلتیکومادرید به میدان رفت و ۶ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *