کشتی آزاد جام زیلکوفسکی| محمدیان با غلبه بر شعبانی مسافر المپیک شد

22:31 - 18 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۲۷۹
نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان به عنوان قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان دست یافت.
- مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در شهر ورشو درحال برگزاری است که سه نماینده کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم این مسابقات به میدان رفتند که محمدحسین محمدیان به مدال طلا، علی شعبانی به مدال نقره و علیرضا کریمی به مدال برنز دست یافتند.
 
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
 
محمدحسین محمدیان در دیدار نخست خود در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل کالین مور از آمریکا با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر سریک باخیتخانوف از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در همین گروه علیرضا کریمی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آبراهام کونیدو روانو کشتی‌گیر کوبایی الاصل و دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا که در دور قبل شریف شریف اف قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان را مغلوب کرده بود، با نتیجه ۱۱ بر یک به پیروزی رسید تا حریف محمدیان در مرحله نیمه نهایی شود.

محمدیان در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۲ از سد کریمی گذشت و فینالیست شد.

در آن سوی جدول نیز علی شعبانی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ماگومدحاجی نوراف دارنده مدال برنز جهان از مقدونیه با نتیجه ۹ بر ۲ به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۷ بر ۲ از سد علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان گذشت و حریف محمدیان در فینال شد.

دیدار فینال بین محمدیان و شعبانی برگزار شد که محمدیان در پایان با نتیجه 1 بر 1 به پیروزی دست یافت و بعنوان نخست دست یافت.

علیرضا کریمی در دیدار رده بندی با نتیجه 2 بر 2 کالین مور از آمریکا را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

 

فردا و در مسابقات پنج وزن دوم رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم، یونس امامی و مصطفی حسین خانی در وزن 74 و امیرحسین زارع و امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می روند.

 

با توجه به اعلام کادر فنی این مسابقات بعنوان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در اوزان 74، 97 و 125 برای حضور فرد منتخب در المپیک توکیو محسوب می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *