گرایی: توقع کسب بهترین مدال المپیک را از خودم دارم

10:53 - 19 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۳۷۷
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: در مرحله‌ای از تجربه و آمادگی قرار دارم و از نظر روانی درست جایی قرار دارم که از خودم توقع کسب بهترین نتیجه و کسب خوشرنگ‌ترین مدال در المپیک را دارم.

محمدرضا گرایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیتش در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و روز‌های خوبی را پشت‌سر می‌گذارم. در حال حاضر در اردوی تیم‌ملی حضور دارم و خودم را آماده می‌کنم تا در صورتی‌که با صلاحدید کادرفنی به المپیک اعزام شوم، حضوری قدرتمند همراه با موفق داشته باشم.

وی ادامه داد: آخرین تورنمنتی که قبل از المپیک برگزار می‌شود، در لهستان خواهد بود که اسم من در لیست نفرات اعزامی به این تورنمنت قرار ندارد. اعزام به المپیک بنا به تشخیص کادرفنی خواهد بود و کادرفنی هم هنوز لیست نهایی نفرات اعزامی به توکیو را اعلام نکرده است، اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا در اردو‌های تیم‌ملی روز به روز آماده‌تر شوم و در بهترین فرم بدنی قرار بگیرم. تا آغاز المپیک هم سه اردوی دیگر خواهیم داشت که یقین دارم در اردو‌های پیش‌رو به شرایط بهتر و ایده‌آل‌تری هم خواهم رسید تا ان‌شاءالله در صورت حضور در المپیک بتوانم خواسته‌های مربیان، مردم و خودم را برآورده کنم.

گرایی تصریح کرد: در مرحله‌ای از تجربه و آمادگی قرار دارم و از نظر روانی درست جایی قرار دارم که از خودم توقع کسب بهترین نتیجه و کسب خوشرنگ‌ترین مدال در المپیک را دارم. کشتی‌گیران روسیه، آلمان و کره‌جنوبی مهم‌ترین حریفانم در المپیک خواهند بود که در فرصت باقیمانده تا المپیک به کمک مربیان تیم‌ملی نحوه مبارزات‌شان را آنالیز خواهیم کرد و با نسخه‌ای کارآمد به مصاف آن‌ها خواهم رفت.

دارنده مدال طلای آسیا در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای تمرینی خوبی داریم و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید صدرزاده فضایی کاملا المپیکی دارند. سایر امکانات رفاهی در اردو‌های تیم‌ملی هم متناسب با مسابقات پیش‌رو است و با روحیه و توان بالا تمرینات را پیگیری می‌کنیم. از طرفی رابطه مربیان و کشتی‌گیران هم بسیار خوب و عاطفی است و محمد بنا فضای خوبی را در اردو‌ها حکم‌فرما کرده است. از طرفی حضور برادرم در کنارم می‌تواند برای موفقیت در مسابقات پیش رو روحیه بخش باشد و استفاده از تجربیاتش به من کمک می‌کند تا شرایط بهتری رقم بخورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *