۱۰۰ فقره سرقت در پرسه زنی‌های شبانه

15:25 - 19 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۵۲۵
سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که با پرسه زنی‌های شبانه ۱۰۰ فقره سرقت از صندوق عقب خودرو‌ها مرتکب شده بود، خبر داد.
- علی فرخ پور اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در غرب تهران، بررسی موضوع با تشکیل تیم عملیاتی با هدف کشف این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های تخصصی، ماموران پایگاه پنجم این پلیس ردپای سارقی حرفه‌ای و سابقه دار در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه پس از هدفمندسازی گشت زنی‌های انتظامی و هماهنگی‌های قضائی سارق در یک عملیات پلیسی دستگیر شد افزود: متهم در تحقیقات کارآگاهان به ارتکاب ۱۰۰ فقره سرقت از صندوق عقب خودرو‌ها در پرسه زنی‌های شبانه اعتراف و اظهار کرد، لوازم سرقتی را به مالخر مشخصی می‌فروخته است.
 
بیشتر بخوانید:

فرخ پور با اشاره به اینکه در عملیات دیگری مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر و در بازدید از مخفیگاهش تعدادی اموال سرقتی از قبیل لاستیک کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش پرونده‌های کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: تا کنون ۷۰ تن از مال باختگان شناسایی شده اند و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
 

برچسب ها: سرقت پلیس آگاهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *