حادثه رانندگی در بزرگراه آزادگان

15:26 - 19 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۵۴۵
رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید سواری سمند با با سواری پراید در محدوده جنوب به شمال آزادگان قبل از همت خبر داد.
- محمد باقرپور عنوان کرد: ساعت ۰۶:۰۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف در مسیر جنوب به شمال آزادگان قبل از همت به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت، راننده یک دستگاه سواری سمند به علت عدم توجه به جلو به شدت با سواری پرایدی که در این مسیر در حال تردد بوده برخورد می‌نماید.

وی افزود: پس از این برخورد شدید پراید به سمت گاردریل‌های کناری پرتاب می‌شود و یک برخورد شدید دیگر نیز بوجود می‌آید که این تصادف باعث غیر قابل حرکت بودن هر دو وسیله و توقف آن‌ها در لاین کناری بزرگراه می‌گردد.

رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار سواری پراید و سمند با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردیدند و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بیان داشت: در این حادثه سواری سمند به علت عدم توجه به جلو نسبت به سواری پراید مقصر شناخته شد.

وی از رانندگان خواست: حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری نموده و از حرکت با سرعت بالا بپرهیزند و در هر لحظه حواس خود را به رانندگی بسپارند تا شاهد اینگونه حوادث و بروز ترافیک نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *