رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سایه وحشت موشک‌های مقاومت بر سر رژیم جعلی صهیونیستی

8:00 - 21 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۵۵۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گُنبد آهنین را ابزار مطمئن و بازدارنده برای رژیم صهیونیستی مقابل موشک‌های مقاومت ندانست و تاکید کرد: امروز موشک‌های مقاومت به راحتی از سپر گنبد آهنین عبور کرده و سایه معادله وحشت را بر سرزمین‌های اشغالی انداخته است.
رسول سنایی‌راد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تحولات جبهه مقاومت در فلسططین، گفت: مبارزات مردم و جبهه مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شد و این مقاومت اعتباری بین‌المللی در دنیا پیدا کرده است.
 
قدرت موشکی مقاومت فلسطسین، اسرائیلی‌ها را به التماس انداخته است
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا قدرت موشکی جبهه مقاومت فلسطین را عامل تغییر موازنه قدرت در میدان نبرد حق علیه باطل برشمرد و تصریح کرد: این قدرت اسرائیلی‌ها را برای آتش بس و مذاکره به التماس انداخت.
 
انهدام یک موشک مقاومت برای رژیم صهیونیستی، ۱۸۰ هزار دلار هزینه دارد/ قدرت موشکی مقاومت فلسطسین، اسرائیلی‌ها را به التماس انداخته است
 
گُنبد آهنین، حیات خلوت موشک‌های مقاومت فلسططین نظیر موشک «قاسم»
سنایی راد با اشاره به گُنبد آهنین تنها سرمایه غرورآفرین برای رژیم کودک کش صهیونیستی، آن را عنوان حیات خلوت موشک‌های مقاومت فلسطین نظیر موشک «قاسم» دانست و اضافه کرد: موشک‌های بومی مقاومت با گذر از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی این موازنه قدرت را به نفع مقاومت تغییر دادند و حتی آن را به اربابان این رژیم جعلی هم دیکته کردند و در این راستا حامیان رژیم صهیونیستی نیز به دست و پا افتادند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز در حصار سلطه‌گری رژیم صهیونیستی به دستاورد مهم بومی‌سازی تجهیزات نظامی مورد نیاز خود رسیده است، تصریح کرد: موشک‌هایی که آسمان سرزمین‌های اشغالی را درنَوردید، ساخت جوانان فلسطینی جبهه مقاومت در این کشور مظلوم است.
 
انهدام یک موشک مقاومت برای رژیم صهیونیستی، ۱۸۰ هزار دلار هزینه دارد/ قدرت موشکی مقاومت فلسطسین، اسرائیلی‌ها را به التماس انداخته است
وی با اشاره به تفاوت هزینه‌های جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی، گُنبد آهنین را ابزار مطمئن و بازدارنده برای رژیم صهیونیستی مقابل موشک‌های مقاومت ندانست و اضافه کرد: امروز موشک‌های مقاومت به راحتی از سپر گنبد آهنین عبور کرده و سایه معادله وحشت را بر سرزمین‌های اشغالی انداخته است.

سنایی راد با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی مقابل موشک‌های چند صد دلاری مقاومت فلسطین از گنبد آهنین استفاده می‌کند، تصریح کرد: قیمت هر موشک صهیونیست‌ها بالغ بر ۶۰ هزار دلار است و برای هدف قرار دادن هر موشک مقاومت باید سه پرتاب داشته باشد در مجموع برای آن‌ها ۱۸۰ هزار دلار هزینه دارد.

نا امنی اراضی اشغالی، صهیونیست‌ها را مجبور به در زندگی در پناهگاه‌ها کرد
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه هزینه‌های مادی نبرد برای صهیونیست‌ها شکننده است، اضافه کرد: نا امنی اراضی اشغالی، صهیونیست‌ها را مجبور به در زندگی در پناهگاه‌ها کرده و آن‌ها را از کار و زندگی بازداشته است و به طور مثال تعطیلی فرودگاه و پالایشگاه هزینه‌های زیادی برایشان به همراه دارد.
 
انهدام یک موشک مقاومت برای رژیم صهیونیستی، ۱۸۰ هزار دلار هزینه دارد/ قدرت موشکی مقاومت فلسطسین، اسرائیلی‌ها را به التماس انداخته است
وی با تأکید بر اینکه دوران بزن در و رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است، تصریح کرد: الآن جبهه مقاومت پایان جنگ را تعیین می‌کند و حتی بر قراردادهای خیانت‌بار برخی مرتجعین منطقه سایه انداخته است و دولت‌های مرتجع که پای معامله قرن را به نفع صهیونیست‌ها امضا کرده بودند، مواضع متفاوتی نسبت به گذشته در پیش گرفته‌اند که پیامد تغییر موازنه قدرت در این جبهه است.

پرونده سیاه نتانیاهو، آمیخته با فساد، تباهی، جنایت و ناکارآمدی
سنایی راد با اشاره به اینکه نتانیاهو شکست بزرگی خورد، پرونده این نخست وزیر جنایت‌کار رژِیم صهیونیستی را سیاه و آمیخته با فساد، تباهی، جنایت و ناکارآمدی برشمرد و اظهار داشت: ساکنین سرزمین‌های اشغالی هم با این واقعیت آشنا هستند و نتانیاهو در موجی از انفعال سرگردان است و این سرنوشت همه دیکتاتورهای ظالم جهان است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *