بدرقه نمایندگان ایران در رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور رئیس فراکسیون ورزش مجلس

11:26 - 20 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۷۰۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
با حضور رئیس فراکسیون ورزش مجلس، نمایندگان ایران در رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا بدرقه شدند.

- محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال با حضور در آخرین تمرین نمایندگان ایران در مسابقات هندبال باشگاه های مردان آسیا پیش از اعزام به جده عربستان، برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در این دیدار با آرزوی توفیق برای دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و صنعت مس کرمان بیان داشت: وظیفه خود دانستم که امروز با حضور در اینجا اعلام کنم در کنار جامعه ورزش و نمایندگان هندبال ایران در مسابقات باشگاه های مردان آسیا هستم.

محمدمهدی فروردین افزود: جامعه ورزش و ورزشکاران در حال حاضر یکی از مهمترین عوامل نشاط افزای جامعه هستند و همانطور که تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین برد ارزشمندی کسب کرد، امیدوارم هر دو تیم هندبال ایران در باشگاه های مردان آسیا موفق ظاهر شوند تا خوشحالی مردم دوچندان شود. وی خطاب به بازکنان گفت: امیدوارم با یک نمایش خوب بتوانید به خوبی از نام ایران در این مسابقات دفاع کنید و افتخارات خوبی برای هندبال ایران کسب کنید و در این شرایط موجب شادی دل میلیون ها ایرانی شوید. مجلس هم به نوبه خود از تلاش های شما حمایت می کند.

وی نصریح کرد: ما در مجلس شورای اسلامی طرفدار و حامی ورزش به خصوص رشته هایی مثل هندبال هستیم. من سابقه شرکت در مسابقات هندبال را داشتم و دوران کوتاهی هندبال بازی می کردم. ورزش زیبا و پرنشاطی هست.
وی با بیان اینکه هندبال ورزش سختی است و توجه به آن کمتر از سایر رشته های توپی است، ادامه داد: امیدوارم روزی برسد عدالت در هر رشته ورزشی که در سطح بین المللی فعال است، برقرار شود.

درپایان این دیدار رئیس فراکسیون ورزش و رئیس فدراسیون هندبال ضمن شنیدن صحبت های بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم با آنها عکسی به یادگار گرفتند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *