اسکوچیچ: بازی خیلی خوبی مقابل کامبوج انجام دادیم/ امیدوارم با همین کیفیت با عراق بازی کنیم

21:27 - 21 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۹۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مشخص بود که تیم ما کیفیت بالاتری دارد و می‌تواند این بازی را به سود خودش به پایان برساند.

- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پس از پیروزی مقابل کامبوج اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به بازیکنانم تبریک می‌گویم، بازی خیلی خوبی بود. مشخص بود که تیم ما کیفیت بالاتری دارد و می‌تواند این بازی را به سود خودش به پایان برساند.

*از حرکاتی که تیمم انجام داد لذت بردم اما در چنین بازی‌هایی که تیم حریف ضعیفتر است احساس همدردی به وجود می‌آید. باز هم می‌گویم که با توجه به کیفیت تیممان مشخص بود که نتیجه به نفع ما تمام می‌شود و بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

*تصمیم گرفتیم تا ترکیب تیم را تا حدی عوض کنیم تا فشار این بازی روی بازیکنان تقسیم شود و بازیکنان دیگر نیز آماده بازی نهایی مقابل عراق شوند. وقتی تصور می‌کنیم تورنمنت تمام شده که بازی پایانی را هم پشت سر گذاشته باشیم. برای تیم عراق احترام زیادی قائل هستیم و می‌دانم بازی خوبی مقابل آن‌ها خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنانم همین کیفیتی که در این چند بازی نشان دادند را در آن بازی هم ارائه کنند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *