بازدید سردار تنگسیری از یگان‌های موشکی نیروی دریایی سپاه/ رزمندگان دریادل آماده‌اند

18:50 - 21 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۹۸۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر در جامعه به دنبال عزت، صلابت و پیشرفت هستیم باید فصل الخطاب، اجرای فرامین امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) باشد و این موضوع تنها مربوط به ایام انتخابات نیست.

- بنا به اعلام سپاه‌نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از یگان‌های موشکی این نیرو، با اشاره به نامگذاری شعار امسال توسط رهبر معظم انقلاب گفت: ما به شعار سال، بعنوان نقشه راه و یک منشور نگاه می‌کنیم و همه توان‌مان را برای تحقق پشتیبانی از تولید و کنار زدن مانع‌های آن به کار می‌گیریم.

وی با تاکید بر اینکه باید طرح تامین امنیت در دریا‌ها مردمی شود، افزود: تلاش می‌شود امسال با توسعه بسیج دریایی مردم پایه و رفع برخی مشکلات در حوضچه‌های صیادی، زمینه صید و صیادی برای صیادان ارتقا داده شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: افتخار ما است که خادم مردم شریف ایران اسلامی هستیم، ما و ملت عزیز ایران، اعضای یک خانواده هستیم و برای عزت و زندگی شرافتمندانه این مردم هر گونه خدمتی از دستمان برآید انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها زورگو و مستکبر هستند و با ثبات، امنیت و رشد اقتصادی، علمی و عزت بین المللی جمهوری اسلامی مخالف هستند، گفت: آمریکایی‌ها شهید سلیمانی عزیز ما را ناجوانمردانه ترور کردند و در معاهده‌ها همیشه متقلب بوده‌اند و ملت‌ها و دولت‌ها را فریب داده‌اند و امروز نیز بدخواهان و دشمنان ملت ایران نمی‌خواهند مردم در انتخابات شرکت کنند؛ بنابراین مردم عزیزمان باید با بصیرت، برای حضور حداکثری در جشن تکلیف سیاسی انتخابات تلاش کنند.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: امروز عزت، رشد و بالندگی در حوزه‌های مختلف دفاعی، ساخت و تولید انبوه تجهیزات نظامی و توان بازدارندگی در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران فقط و فقط با اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری محقق شده است.

وی به شاخص‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای تشکیل دولت اسلامی در گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت فوق العاده دستگاه اجرایی کشور، فردی که رییس جمهور می‌شود باید با کفایت، با ایمان، ضد فساد، تبعیض و بی عدالتی باشد، عملکردش جهادی و انقلابی و باید برای توسعه کشور به توان و ظرفیت داخلی بویژه جوانان اعتقاد داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از یگان‌های موشکی نیروی دریایی سپاه، سطح آمادگی رزمندگان دریادل مستقر در این یگان‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آنچه موجب تحصیل موفقیت‌های ما می‌شود نکته اتکال ما به خداوند متعال است، هر چقدر ما به خداوند سبحان بیشتر توکل کنیم، خداوند هم ما را در انجام وظایف و تکالیف مان موفق می‌دارد، این وعده الهی و تخلف ناپذیر است.

 


برچسب ها: سردار تنگسیری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *