زاکانی: همتی در شهریور ۹۸ درخواست افزایش قیمت بنزین به ۵ هزار تومان کرد

18:46 - 22 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۲۳۱۲
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: همتی آبان ۹۸ گفت قیمت بنزین ۴ دهم درصد بر روی اقتصاد تاثیر دارد البته همتی بعد از آن گفت با افزایش قیمت بنزین مخالف است و آن را بدترین اقدام می‌داند، چرا به مردم دروغ می‌گویید در صورتی در تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ طی درخواست کردین قیمت بنزین ۵ هزار تومان و قیمت نفت و گاز هزار تومان شود، تا کسری بودجه دولت تامین شود، با مردم صادق باشید، بنده آمده‌ام تا برخی نتوانند کلاه سر مردم بگذارند.

- «علیرضا زاکانی» امروز (شنبه ۲۲خرداد) در بخش دوم صحبت‌های خود در آخرین مناظره نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مشکل ما ندانستن، نخواستن و نتوانستن است که نان را از سر سفره مردم برداشته که مظهر آن روحانی و افراد حاضر در دولت او هستند. مشکل ما دروغگویی است اگر پینوکیو در عالم واقع بود باید دماغش چند دور دور زمین می‌چرخید اگر در جای این افراد، قرار می‌گرفت.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: همتی آبان ۹۸ گفت قیمت بنزین ۴ دهم درصد بر روی اقتصاد تاثیر دارد البته همتی بعد از آن گفت با افزایش قیمت بنزین مخالف است و آن را بدترین اقدام می‌داند، چرا به مردم دروغ می‌گویید در صورتی در تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ طی درخواست کردین قیمت بنزین ۵ هزار تومان و قیمت نفت و گاز هزار تومان شود، تا کسری بودجه دولت تامین شود، با مردم صادق باشید، بنده آمده‌ام تا برخی نتوانند کلاه سر مردم بگذارند.

زاکانی همچنین خطاب به همتی تصریح کرد: آقای همتی شما اسرار کشور را به  صندوق بین الملل پول ارائه کردید که بزرگترین خیانت است و به این صورت کشور دچار چالش شده، به مردم راست بگویید و دروغ نگویید که بسیار زشت محسوب می‌شود، دوره شامبورتی بازی گذشته است. رئیس دولتی که صبح شنبه متوجه مسائل می‌شود نشان می‌دهد بی‌کفایتی است و بر همین اساس خسارت‌های نجومی به کشور وارد کرده است.

وی همچنین خطاب به مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: آقای مهرعلیزاده کرسنت ۵۳ میلیارد دلار عدم نفع داشته، چند صد میلیارد دلار خسارت داشته‌است. کارت سوخت را برداشتند و سه برابر مسکن مهر به کشور ضرر زدند. بلد نیستید حرف سیاسی بزنید بیایید ما به شما آموزش دهیم که چگونه حرف سیاسی بزنید. در حال حاضر ما با بانیان وضع موجود روبرو هستیم. هم‌چنان که کسی را از مجلس بیرون کردیم و رفته از دولت ۸۵ میلیون تومان حقوق گرفته است.

 

زاکانی: همتی در شهریور ۹۸ درخواست افزایش قیمت بنزین به ۵ هزار تومان کرد

تصویری که ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی از نامه عبدالناصر همتی در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *