بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان فارس از مجتمع قضایی تصادفات و مجتمع شماره یک مرکز توسعه حل اختلاف شیراز

18:16 - 24 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۲۹۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس به صورت سرزده از مجتمع قضایی تصادفات و مجتمع شماره یک مرکز توسعه حل اختلاف شیراز بازدید کرد.

- رئیس کل دادگستری استان فارس صبح امروز به صورت سرزده از مجتمع قضایی تصادفات و مجتمع شماره یک مرکز توسعه حل اختلاف شیراز بازدید و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این دو مجموعه قضایی را از نزدیک بررسی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی هدف اصلی بازدید‌ه سرزده از این دو مجتمع قضایی شیراز را دیدار با قضات و کارکنان خدوم و زحمتکش، شنیدن دیدگاه ها، نظرات و یشنهاد‌ها، تکریم ارباب رجوع، بررسی وضعیت فضای فیزیکی و امکانات و احراز نقاط قوت و ضعف موجود و شناسایی کاستی‌ها به منظور پیگیری و رفع آن‌ها دانست و بیان کرد: با اعمال مدیریت صحیح و دقیق می‌توان ضمن برقراری نظم در ارائه خدمات قضایی رضایتمندی عمومی از خدمات ارائه شده را به بالاترین سطح افزایش داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با قدر دانی از تلاش اعضا و کارکنان مجتمع شماره یک مرکز توسعه حل اختلاف شیراز اظهار داشت: آنچه امروز مکلف به انجام آن هستیم ارتباط مناسب و در چارچوب قانون با مردم، تلاش در راستای رسیدگی به موقع و دقیق به پرونده‌های قضایی، رعایت نظم و انضباط اداری واستفاده از ظرفیت‌های سازشی برای کمک به مصالحه بین مردم است که همه این موارد می‌توانند به عنوان الگو‌هایی مد نظر قرار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی بر نظارت دقیق رئیس مجتمع و قضات بر عملکرد کارکنان و رعایت ضوابط اداری تأکید و خاطر نشان ساخت: در دوران تحول قضایی همه اجزاء مجموعه قضایی باید دغدغه اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با امر تحول را داشته باشند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: آحاد مردم استان مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *