جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان جاجرم برگزار شد

17:09 - 25 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۱۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب جاجرم در خراسان شمالی از برگزاری جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.
- روح ا... فدوی بندقرایی، دادستان عمومی و انقلاب جاجرم در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه بیان کرد: در این جلسه که علاوه بر دستگاه‌های عضو نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی نیز حضور داشتند؛ مهمترین عناوین جرائم و تخلفات انتخاباتی و مجازات‌های قانونی مربوطه تشریح شد.

وی ضمن ارائه هشدار‌ها و تذکرات لازم گفت: با توجه به اینکه این دوره از انتخابات از بسیاری جهات از جمله بخاطر شیوع ویروس کرونا با دوره‌های دیگر تفاوت‌های اساسی داشته و معاندین نیز تلاش فراوانی برای برهم زدن اوضاع علی الخصوص در فضای مجازی دارند و بیشتر تبلیغات نیز متوجه فضای مجازی است لذا رصد فضای مجازی مهمترین اصل است.

فدوی افزود: دستگاه‌های نظارتی از جمله مراجع انتظامی مانند پلیس فتا باید بر فضای مجازی بصورت مداوم نظارت داشته و پیگیری‌های جدی و مؤثر داشته باشند تا انشاالله فضای مجازی سالم، ایمن و بدور از حواشی و تنش داشته باشیم و اجازه ندهیم بدخواهان نظام با سیاه نمایی، چهره انتخابات را مخدوش کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *