رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آموزش مجازی ۳۳۸ نفر مسئول فنی و کنترل کیفی کارخانجات آرد

15:02 - 26 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۴۵۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
دوره آموزشی "تکنولوژی آرد پیشرفته- بوجاری و دیاگرام تولید در کارخانجات آرد" برای ۳۳۸ نفر از مسئولین فنی و کنترل کیفی کارخانجات آرد در سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.
- بنا به اعلام روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، دوره آموزشی "تکنولوژی آرد پیشرفته- بوجاری و دیاگرام تولید در کارخانجات آرد به همت "مرکز پژوهش‌های غلات، دفتر بودجه تشکیلات و آموزش و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره‌ی گندم، آرد و نان" و با هدف ارتقای دانش و مهارت نیروی انسانی شاغل در زنجیره تأمین و تولید آرد و نان برگزار شد.

در دوره آموزشی تکنولوژی آرد پیشرفته- بوجاری و دیاگرام تولید در کارخانجات آرد مسئولین فنی و کنترل کیفی کارخانجات آرد از سراسر کشور حضور داشتند.

این دوره آموزشی، با استفاده از سامانه آموزش (جام) دفتر بودجه، تشکیلات و آموزش و به‌صورت الکترونیکی در خردادماه برگزار شد. ۳۳۸ نفر از مسئولین فنی و کنترل کیفی کارخانجات آرد موضوعات آموزشی تدوین شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات را مطالعه و در آزمون سراسری شرکت کردند.

نفراتی که مؤفق به کسب نمره لازم این آزمون شوند گواهینامه مهارت به عنوان مسئول کنترل کیفیت دریافت می‌کنند که مجوز کار در کارخانجات آرد است.
 
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *