تخلفی در ایام تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نشد

18:59 - 27 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۶۲۱
عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش تخلفی از روند تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نداشتیم.
حسین محمد صالحی‌دارانی در گفت‌وگو با میزان، در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، گفت: گزارش تخلفی از روند تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نداشتیم و چیزی به ما اعلام نشد.
 
عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی  افزود: شرایط در انتخابات۱۴۰۰ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار حساس است.
 
وی افزود: نگاه بیگانگان به کشور شکل خاصی دارد، می‌خواهند ببینند تا بار دیگر ملت ایران با حضور پر شور در انتخابات از نظام جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی خواهند کرد یا خیر.
 
گزارش تخلفی از روند تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نداشتیم/ نامزد‌های انتخابات از بازی‌های سیاسی و جناحی پرهیز کنند
عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بیگانگان در فضای مجازی تلاش می‌کنند تا ملت را ترغیب کنند که پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند.
 
گزارش تخلفی از روند تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نداشتیم/ نامزد‌های انتخابات از بازی‌های سیاسی و جناحی پرهیز کنند
ملت ایران با هر رأی خود دشمنان نظام را تحقیر می‌کنند
صالحی‌دارانی با بیان اینکه با وجود تحریم‌هایی که بیگانگان و دشمنان به نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند، ملت شریف ایران با هر رأی خود دشمنان نظام را تحقیر خواهند کرد، افزود: ملت ایران نشان خواهند داد که بار دیگر پای انقلاب و نظام هستند و مشکلات اقتصادی، معیشتی و بازی‌های سیاسی و جناحی را جدای از نظام اسلامی می‌دانند و ان‌شاءالله با حضور پر شور خود کمک می‌کنند که افتخار آفرینی دیگری خلق و بزرگ زرین دیگری به تاریخ نظام اسلامی افزوده شود.
 

برچسب ها: انتخابات1400

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *