۲۸ خرداد، ملت ایران با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق می‌کند

12:27 - 27 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۶۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان، گفت:ملت عزیز ایران اسلامی در این دوره از انتخابات حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دسیسه و توطئه‌های دشمنان را ناکار آمد و خنثی خواهند کرد چرا که ملت ما در دوره‌های گذشته پشتیبان نظام و انقلاب بودند.

- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در ایستگاه آخر از دور اول سرکشی از حوزه‌های قضایی استان در سال جاری از دادگاه بخش افشار، بزینه رود و سلطانیه بازدید کرد.

وی ضمن تبریک دهه کرامت در دیدار با روسا و قضات این حوزه‌ها با تشکر از زحمات و تلاش‌های ارزشمند مدیران و کارکنان حوزه‌های قضایی در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه گفت:با تلاش و همراهی مجموعه دستگاه قضایی استان توفیقات و اقدامات مهم و اثر گذاری انجام شده که امیدواریم این فعالیت‌ها در ادامه این فرایند با شتاب و همت بیشترادامه پیدا کند.

رییس کل دادگستری استان توجه بر سازش در پرونده‌ها و استفاده از ریش سفیدان، علما و صاحبان منبر را امری مهم و ضروری برشمرد و گفت:در این میان ائمه جمعه به عنوان یک پایگاه معنوی و محل رجوع و بیان مشکلات مردم است که استفاده از این ظرفیت برای حل مشکلات مردم و سازش بسیار اثر گذار است.

صادقی نیارکی کاهش ورودی پرونده و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس را در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و تسریع و اتقان آرا بسیار موثر بیان کرد و افزود: برای تحقق این موضوع توجه به امر پیشگیری و آگاهی بخش جامعه از دانش حقوقی یک امر لازم و ضروری است.

رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه هدف از سرکشی از حوزه‌های قضایی استان که امروز آخرین حوزه‌های قضایی دور اول به اتمام میرسد را عرض خداقوت و بررسی میدانی مشکلات قضایی و اداری برشمرد و اظهار کرد:حضور فیزیکی در حوزه‌ها و در جریان مشکلات قرار گرفتن در جهت حل مشکلات و لمس دغدغه‌ها همکاران بسیار اثر گذار است.

وی با بیان اینکه در بیشتر حوزه‌های قضایی خصوصا حوزه‌هایی که در مناطق دور دست قرار دارند مشکل کندی سیتم وکندی سرعت اینترنت وجود دارد که با پیگیری‌های لازم این مشکل در آینده برطرف خواهد شد بنابر این برای ارائه خدمات به مردم همکاران ما نباید دغدغه کمبود تجهیزات و امکانات داشته باشند و این یک وظیفه برای مدیران است.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه در آستانه یک آزمون مهم و اثر گذار در کشور و استان قرار داریم گفت:ملت عزیز ایران اسلامی در این دوره از انتخابات حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دسیسه و توطئه‌های دشمنان را ناکار آمد و خنثی خواهند کرد چرا که ملت ما در دوره‌های گذشته پشتیبان نظام و انقلاب بودند.

لازم به ذکر است رییس کل دادگستری استان و معاونین در این سفر یک روزه ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان این حوزه‌های قضایی و رسیدگی به مشکلات مراجعین از بخش‌های مختلف این حوزه‌ها بازدید نمودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *