سند تحول قضایی مبنای برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه است

13:01 - 27 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۶۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه در سال جاری با توجه به همزمانی با انتخابات ۱۴۰۰ و نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت متفاوت اجرایی می‌شود.

- محمدباقر اسلامی در نشست شورای قضایی استان کرمان با موضوع گرامیداشت هفته قوه قضاییه افزود: مصاحبه مطبوعاتی رییس کل دادگستری استان کرمان، مصاحبه مطبوعاتی مدیران قضایی استان و روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی، تبلیغات محیطی، دیدار اعضای شورای قضایی با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، تداوم اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان و افتتاح پروژه‌های عمرانی از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان خواهد بود.

وی تصریح کرد: بازدید از دستگاه‌های تابعه، نشست تعاملی با نیروی انتظامی، تهیه و انتشار ویژه نامه قوه قضاییه و تجلیل از قضات و کارکنان برتر قوه قضاییه، از جمله دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان خواهد بود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت خاطرنشان کرد: عطرافشانی و گلباران قبور شهدا، دیدار با اعضای کانون وکلا، دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی، تبلیغات محیطی گسترده، اطلاع رسانی ابعاد سند تحول قضایی و به کارگیری ظرفیت کانون‌های فرهنگی مساجد در سطح استان نیز در هفته قوه قضاییه انجام خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *