رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است

16:00 - 27 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۷۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان ارومیه گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

- مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه در پنجمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی گفت:مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ان شاءالله مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق خواهند کرد.

مجیدی با اینکه انتخابات دارای اهمیت بسیار بالایی هست از کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها خواست تا رعایت نظم و بهداشت و وضعیت ظاهری شهر‌ها را بنمایند و اصلاً برای کاندیدای شورای شهر که می‌خواهد در مدیریت شهری مشارکت کند برازنده نیست که در ابتدای کارش وضعیت ظاهری شهر را به بدترین وضعیت تبدیل نمایند و یقیناً مردم هم موافق چنین افرادی نخواهند بود.

وی ادامه داد: باید اخلاق حسنه انتخاباتی را هم رعایت کرد و کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها از تخریب و اتهام زنی به همدیگر بپرهیزند.

دادستان ارومیه افزود: در روز انتخابات همانطور که قبلاً رئیس کل دادگستری استان هم اعلام کردند اکیپ‌های قضایی، انتظامی و امنیتی سیار ایجاد خواهد شد و در مناطق شهری مستقر خواهند شد و در لحظه با وقوع هر نوع تخلف یا جرمی برخورد خواهند کرد.

مجیدی زندان‌های استان را هم آماده شرکت در انتخابات خواند و گفت: کلیه تدابیر لازم برای رای دادن زندانیان فراهم شده است.

عباسی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان غربی هم بعنوان دبیر جلسه با ارائه گزارشی از روند رصد و پیگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی و کار‌های انجام شده توسط ستاد به حضور حداکثر مردم تاکید و ابراز امیدواری کرد انتخابات سالم و در خور شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان برگزار می‌شد اعضای جلسه و برخی از دادستان‌ها هم به بیان مطالبی فراخور جلسه پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به پایان رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *