رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتخابات ۱۴۰۰ در امنیت و سلامت کامل برگزار خواهد شد

18:00 - 27 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۷۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد استان کرمان گفت: براساس اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده، انتخابات ۱۴۰۰ در امنیت و سلامت کامل برگزار خواهد شد.

- ابراهیم سلیمانی در جلسه توجیهی و آموزشی عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان عنبرآباد با اشاره به سیره امامان معصوم و با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)، بر رعایت حق الناس تاکید کرد و اظهار داشت: انتخابات حق الناس است و ما باید در همه حال خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

وی از عوامل اجرایی خواست به وظایف قانونی خود بدرستی عمل کنند و با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت تامین امنیت انتخابات، بیان کرد: امنیت اولویت اصلی دستگاه قضایی است و با تدابیر امنیتی پیش بینی شده، هیچ مشکلی در تامین انتخابات شهرستان عنبرآباد وجود ندارد.

دادستان شهرستان عنبرآباد در ادامه به کسانی که قصد تخریب انتخابات را داشته باشند، هشدار داد و گفت: با اخلال گران محکم و بدون اغماض برخورد جدی خواهد شد و هرگونه تخلف و خسارت رساندن به بیت المال، تشکیل پرونده قضایی برای قانون شکنان را در پی دارد.

سلیمانی با برشمردن موارد تخلفات انتخاباتی، خواستار عمل در چهار چوب وظایف قانونی عوامل اجرایی انتخابات شد و بیان کرد: همه افراد باید به وظایف قانونی خود آگاهی داشته باشند و از ایجاد هر گونه تنش در روند اجرای انتخابات خودداری کنند.


برچسب ها: انتخابات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *