شکست ملی پوشان والیبال ایران مقابل اسلوونی

20:15 - 27 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۷۵۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم اسلوونی شکست خورد.

- در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ امروز (پنجشنبه ) تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین بازی خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف تیم اسلوونی رفت. و در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

آلکنو در این دیدار تیمش را با ترکیب میثم صالحی، میلاد عبادی پور، سید محمد موسوی، کاظمی، مسعود غلامی و آرمان صالحی(لیبرو) به میدان فرستاد.

ست اول: 25 بر 13 به سود ایران

تیم ایران بازی را خوب شروع کرد و با دفاع‌های دیدنی توانست 4 بر صفر از حریف خود پیش بیفتد تا جولیانی، سرمربی اسلوونی درخواست وقت استراحت فنی کند. برتری ایران ادامه پیدا کرد تا در امتیاز 8 بر 3 به سود شاگردان آلکنو، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. دفاع روی تور منسجم از ایران و حرکات پایپ معروف و صالحی موجب شد تا جولیانی در امتیاز 13 بر 5 به سود ایران چندین تغییر را در ترکیب تیم خود ایجاد کند. سرویس‌های کم نقص عبادی‌پور و در ادامه دفاع خوب ملی‌پوشان ایران اختلاف را بیشتر کرد. در امتیاز 16 بر 5 به سود ایران یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 14 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

شاگردان ولادیمیر در ادامه مسابقات خود روز دوشنبه، 31 خرداد ماه از ساعت 15:30 مقابل فرانسه قرار خواهند گرفت.

ست دوم: 25 بر 20 به سود اسلوونی

ست دوم را بازیکنان ایران خوب شروع نکردند. اشتباهات معروف، عبادی پور و کاظمی باعث شد تیم ایران در اولنی وقت اضافه اول با نتیجه 8 بر 3 از حریفش عقب بیفتد. در ادامه تیم ایران 2 امتیاز پیاپی کسب کرد؛ اما تیم اسلوونی ااجازه نداد فاصله امتیازاتش با تیم ایران کمتر شود. زمانی که این تیم به امتیاز 10 رسید شاگردان آلکنو 8 امتیاز کسب کرده بودند. در ادامه این فاصله امتیازی بیشتر هم شد و در دومین وقت استراحت فنی ست دوم، تیم اسلوونی با نتیجه 16 بر 12 از تیم ایران پبش افتاد. در حالی که نتیجه بازی 18 بر 14 به سود تیم اسلوونی بود کسب 2 امتیاز توسط موسوی و کاظمی باعث شد فاصله امتیازی دو تیم به 2 امتیاز برسد. اما در ادامه باز هم بازیکنان اسلوونی بودند که توانستند بازی بهتری از خود نشان دهند و ست دوم را با نتیجه 25 بر 20 به سود خود به پایان رساندند.

ست سوم: 25 بر 19 به سود اسلوونی

دو تیم تا امتیاز 6 بازی برابری از خود نشان دادند؛ اما تیم اسلوونی زودتر از تیم ایران به امتیاز 8 رسید و در اولین وقت استراحت فنی نتیجه بازی 8 بر 6 به سود تیم اسلوونی شد. عملکرد ضعیف بازیکنان ایران باعث شد 10 بر 6 از اسلوونی عقب بیفتد. در ادامه بازیکنان ایران این اختلاف امتیاز را به 2 رساندند؛ اما اشتباهات آنها باعث شد این فاصله امتیازات به 5 هم برسد. زمانی که اسلوونی به امتیاز 18 رسید ایران تنها 13 امتیاز کسب کرده بود. ست سوم را هم تیم اسلونی با نتیجه 25 بر 19 از آن خود کرد.

ست چهارم؛ 32 بر 30 به سود اسلوونی

ست چهارم بسیار نزدیک آغاز شد و در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 14 تیم اسلوونی توانست بازی را به تساوی بکشاند، اما در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران یک بار دیگر بازیکنان نزد مربیان خود رفتند. بازی در امتیاز 23 یک بار دیگر به تساوی کشیده شد. این ست در نهایت با نتیجه 32 بر 30 به سود اسلوونی تمام شد تا این تیم همچنان پدیده این دوره از رقابت‌ها باشد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *