رونمایی از تندیس قهرمانان با حضور نوبخت/ تختی نماد موزه ملی ورزش ایران شد

14:25 - 01 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۱۵۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان در کمیته ملی المپیک برگزار شد.
- مراسم رونمایی از تندیس ۹ ورزشکار المپیکی و یک پارالمپیکی امروز(سه‌شنبه) در کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این مراسم محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه وبودجه، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی‌امیری، رییس کمیته ملی المپیک، پیروز حناچی، شهردار تهران، قاضی زاده هاشمی، وزیر پیشین بهداشت، معاونان وزارت ورزش، روسای فدراسیون‌ها، پیشکسوتان، قهرمانان حضور داشتند.

همچنین تالار پارالمپیک در طبقه دوم ساختمان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک توسط نوبخت افتتاح شد.

در این مراسم از سردیس محمود نامجو، محمدعلی خجسته‌پور، محمد پذیرایی، اسماعیل علم‌خواه، ابوطالب طالبی، پرویز جلایر، سیدشمس‌الدین سیدعباسی، منصور برزگر، محمدرضا میرزایی جابری و تندیس جهان پهلوان غلامرضا تختی با حضور قهرمانان و خانواده‌های آن‌ها و اصحاب رسانه رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک از تندیس تمام قد جهان پهلوان غلامرضا تختی رونمایی شد و رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه، شهردار تهران و وزیر ورزش این رونمایی را انجام دادند.

این تندیس در مرکز موزه المپیک و پارالمپیک قرار دارد و به عنوان نماد ملی این موزه معرفی شد. همچنین تعدادی از قهرمانان دیگر نیز مدال‌ها و کاپ‌های خود را به موزه المپیک و پارالمپیک ایران اهدا کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *