پیام تبریک مقامات کشور به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

10:44 - 11 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۸۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب مقامات کشور پیام تبریک صادر کردند.

- در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب مقامات کشور پیام تبریک صادر کردند.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

 

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری به حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۳
دکتر فرید محسنی،رئیس دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به عنوان رییس دستگاه قضا تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای (دامت توفیقاته)

سلام علیکم
با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان "رییس قوه قضاییه" که نشان دهنده حسن اعتماد معظم له و تاییدی بر مراتب علم وتقوای جنابعالی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید در شرائط مطلوب کنونی که هماهنگی و همدلی بین قوا فزونی یافته زمینه مساعد برای تحقق اهداف قوه قضائیه بویژه اجرای سند تحول قضایی که با همراهی جنابعالی شکل گرفته فراهم می‌باشد.
از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی توفیقات روزافزون در این مسئولیت خطیر مسئلت می‌نمایم.

دکتر فرید محسنی
رئیس دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری
پیام تبریک شهردار تهران به رئیس جدید قوه قضائیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۳

پیروز حناچی شهردار تهران در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به عنوان رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

با سلام و تحیات

 انتصاب جنابعالی به عنوان رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

توفیق حضرتعالی در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی، احیای حقوق عامه، اعتماد عمومی، استقرار عدالت و اجرای انتظارات رهبر فرزانه انقلاب را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف: به دلیل آراستگی به پارسایی، دانش و تخصص در امر قضاوت و امور پیرامون آن، تجربه فراوان مدیریتی و کار جهادی، روحیه مردمی و انقلابی گزینه‌ای شایسته برای تصدی این جایگاه رفیع هستید
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۸

حجت الاسلام هادی صادقی، رییس مرکز توسعه حل اختلاف در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه‌تعالی
حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای محسنی اژیه (دام عزه)

با سلام و تحیت، انتصاب شایسته حضرت‌عالی را به سمت ریاست قوه قضاییه از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) تبریک عرض می‌کنم. جناب‌عالی به دلیل آراستگی به پارسایی، دانش و تخصص در امر قضاوت و امور پیرامون آن، تجربه فراوان مدیریتی و کار جهادی، روحیه مردمی و انقلابی گزینه‌ای شایسته برای تصدی این جایگاه رفیع هستید که بحمدالله توانسته‌اید اعتماد مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را به دست آورید.

بی شک جناب‌عالی خواهید توانست با اتکای به مدد الهی و ادعیه خاصه حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و بهره‌گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همراهی قضات شریف و کارمندان ساعی دستگاه قضایی و اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف، در ادامه مسیر برنامه‌های تحولی قوه قضاییه توفیقات فراوان داشته باشید.

دوام توفیقات جناب‌عالی را در این جایگاه خطیر، از خداوند متعال طلب می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه را تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۵

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی محمدی» انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی‌اژه‌ای» به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان ریاست قوه قضائیه را که نشان از اعتماد رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به تعهد، انقلابی‌گری، سوابق درخشان، شایستگی و روحیه جهادی در حوزه فعالیت‌های قضائی شما برادر عزیز است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

قوه قضائیه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است که نقش بسیار کلیدی در خصوص مبارزه با انواع مفاسد، گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع، تقویت و ارتقاء سرمایه اجتماعی برای کشور و همچنین صیانت و حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

تحول در روند‌های قضایی یکی از دغدغه‌های مهم امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و به ویژه شهید آیت‌الله بهشتی بود. بی‌شک حضور جنابعالی در مسئولیت جدید با توجه به شناخت دقیق و عمیقی که از این عرصه دارید و تجارب ارزشمندی که از آن برخوردارید، موجب تقویت روند امیدبخش و افتخارآمیز تحول در قوه قضائیه خواهد شد که در دوره‌های قبل به خصوص در دوره اخیر شروع شد و موجبات تحسین و رضایت رهبر عزیزمان را فراهم ساخت.

در پایان ضمن تبریک مجدد توفیقات روز افزون جنابعالی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دستگاه قضا و خدمت بیشتر به جمهوری اسلامی و ملّت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام تبریک علی لاریجانی به مناسبت انتصاب شایسته‌ی محسنی اژه‌ای به ریاست قوه‌ی قضاییه
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۴

علی لاریجانی به مناسبت انتصاب شایسته‌ی محسنی اژه‌ای به ریاست قوه‌ی قضاییه پیامی را صادر کرد.

متن پیام مشاور رهبرانقلاب بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

برادر گرامی حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای (دام عزه)

با سلام و تحیت، انتصاب شایسته حضرت‌عالی را به سمت ریاست محترم قوه قضاییه از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) تبریک عرض می‌کنم.

قوه قضاییه به‌عنوان یکی از ستون‌های تحقق عدالت، مسئولیت مهمی در ایجاد حکمرانی مطلوب دارد. با توجه به سابقه ارزشمند شما در این قوه امیدوارم در انجام این مهم، موفق باشید.

بنده‌ی خدا؛ علی لاریجانی

فرمانده نیروی هوایی ارتش انتصاب رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۴
امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی‌اژه‌ای» را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای دامت توفیقاته
سلام علیکم
 
اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) به آن جناب به پشتوانه پیشینه‌ای گرانسنگ از تقوا و دانش و ولایتمداری و سابقه طولانی در مسند قضا و انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه را تبریک عرض می‌نمایم.
 
رجای واثق دارم به اعتبار کارآزمودگی و روحیه انقلابی در مسیر رویه‌ی تحول گرایی و عدالت خواهی و تحقق سند تحول قوه قضاییه، امانت اعتماد، ولی امر مسلمین جهان را به شایستگی پاس خواهید داشت ان شاءالله.
نماینده ولی فقیه در سپاه: انتصاب رئیس قوه قضائیه نویدبخش تعمیق خط عدالت گستری و رویکرد فسادستیزی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۳

پیرو انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

سلام علیکم؛
حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سپردن سکان قوه قضاییه به جنابعالی که در زمره بزرگ مردان مصمم، صادق، قاطع و موفق دستگاه قضا می‌درخشید را تبریک عرض می‌کنم.

بی شک این انتصاب مبارک فرصت نوینی برای اجرای همه جانبه سند تحول قضایی و جهت گیری‌های بیانیه گام دوم انقلاب قلمداد و به مدد تجارب ارزشمند و کارنامه درخشان آن برادر فاضل طی چهار دهه خدمت و نقش آفرینی‌های موفق و ماندگار در دستگاه قضا، نویدبخش تعمیق خط عدالت گستری و رویکرد فسادستیزی، ارتقای اعتماد و سرمایه اجتماعی نظام و پاسخ به انتظارات رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود به ویژه نیرو‌های کارآمد، صالح و پاکدامن قوه قضاییه خواهد بود.

دوام توفیق آن فقیه عالیقدر و روحانی مجاهد، انقلابی و ولایی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۳

سید محمدعلی آل هاشم در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

متن پیام نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن‌الرّحیم

برادر ارجمند

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای

با سلام و تحیّات

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، علم و تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له به حضور حضرتعالی در صدر جایگاه خطیر قوه قضائیه با پشتوانه علمی، فقهی، تجارب و سوابق ارزنده در دستگاه عدالت؛ گامی ارزشمند در جهت تداوم رویکرد تحوّلی در قوه قضائیه در گام دوم انقلاب خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روزافزون؛ سربلندی حضرتعالی را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز

فرمانده کل سپاه: انگیزه الهی، روحیه جهادی و تجارب گران‌بهای متضمن توفیق رئیس جدید قوه قضائیه است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۲

در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه با حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریکی به وی بر تداوم همکاری‌ها و هم افزایی‌های سپاه با قوه قضاییه تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

سلام علیکم
انتصاب حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم له به آن فقیه مجاهد و روحانی انقلابی دارد، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک انگیزه الهی، روحیه مصمم و جهادی، تجارب گرانبها و نقش آفرینی‌های ارزنده، ممتد و اثربخش شما در مسئولیت‌های گوناگون حوزه قضا طی چند دهه اخیر، از مؤلفه‌های ارزشمند و یاری بخشی است که می‌تواند متضمن توفیق آن برادر عزیز در این جایگاه خطیر باشد.

امید است در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، سوابق مدیریتی و ظرفیت‌های ارزشمند علمی و عملی جنابعالی و سرمایه مقتدر و متعهد انسانی و تخصصی موجود در قوه قضائیه، نقطه عطفی پیش برنده برای رویکرد تحول محور جاری در گام دوم انقلاب قرار گیرد و به فضل الهی، تحقق بیش از پیش انتظارات و تدابیر حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تحول و پویایی این نهاد با بهره گیری از فن آوری‌های نوین در تعاملات مردمی و خدمات قضایی و نیز اهتمام مضاعف به راهبرد‌های اصولی نظام و ماموریتی‌های اساسی دستگاه قضا در پیش برد اهداف والای جمهوری‌اسلامی ایران در استقرار عدالت و مبارزه قاطع با فساد در جامعه را تسهیل وسرعت بخشد.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تعمیق همکاری‌ها و هم افزایی‌ها در راستای مأموریت‌های آن قوه، از قادر متعال موفقیت و سربلندی روز افزونتان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و قهرمان ایران را طلب می‌کنم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران انتصاب رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۱

علی‌اکبر صالحی، در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، انتصاب وی را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت توفیقاته)

با سلام و احترام

انتصاب شایسته حضرتعالی را، از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، به سمت ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و به نوبه خود از درگاه خداوند متعال، توفیق بیش از پیش جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

رئیس جامعه روحانیت مبارز: رئیس جدید قوه قضائیه متصف به سلامت نفس، قاطعیت در عمل و کارآمدی لازم در مدیریت است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۰
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی موحدی کرمانی با صدور پیامی انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به سمت رئیس قوه قضائیه تبریک گفت.


سلام علیکم
انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «ریاست قوه قضائیه» را که بحمدالله به واسطه سوابق طولانی و ارزشمند در قوه قضاییه، آشنایی کامل با ساختار این قوه دارید و همچنین متصف به سلامت نفس، قاطعیت در عمل و کارآمدی لازم در مدیریت می‌باشید، تبریک عرض نموده و از درگاه خدای متعال توفیق انجام خدمات ارزنده برای این مسوولیت خطیر مسئلت می‌کنم و رجاء واثق دارم که حضور حضرتعالی در آن جایگاه رفیع، موجب بسط عدالت و رضایت خلق خدا و ایجاد اعتماد روزافزون به نظام و انقلاب خواهد بود و زمینه گسترش قانون و قانون گرایی و مقابله قاطع با هرگونه فساد و آلودگی را فراهم خواهد ساخت.

در پایان لازم می‌دانم به سهم خود از خدمات ارزنده و درخشان حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی در این قوه تشکر کرده، عزت و سربلندی جنابعالی و سایر همکاران خدوم قوه قضاییه را در ارایه خدمات 
معاون هماهنگ‌کننده ارتش به رئیس جدید قوه قضائیه تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۹

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری طی پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

متن پیام معاون هماهنگ‌کننده ارتش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند: حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

ریاست محترم قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با ابراز مسرت و خرسندی، انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که بیانگر تجارب ارزشمندتان در مسئولیت‌های مختلف اجرایی بویژه در قوه قضائیه است را صمیمانه تبریک وتهنیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند توفیقات روز افزون جنابعالی را در این سنگر خطیر و تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ظل توجهات ویژه حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز مسئلت می‌نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به رئیس جدید قوه قضائیه تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۸

 حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

متن پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای دامت برکاته
ریاست محترم قوه قضائیه

انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را صمیمانه تبریک می‌گویم.

ان‌شاءالله در سایه فقاهت و تحصیلات حقوقی، سابقه طولانی و تجارب ارزشمند حضرت‌عالی در سطوح مختلف قوه قضائیه، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت اطلاعات و ... شاهد موفقیت‌های روزافزون دستگاه قضایی در راستای تحقق هر چه بهتر عدالت در جامعه اسلامی خواهیم بود.

فرمانده کل ارتش به رئیس جدید قوه قضائیه تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۷

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای دامت توفیقاته

انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست قوه قضاییه را که نشان از اعتماد رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) و رضایت معظم له از خدمات ارزشمند آن روحانی وارسته در مسئولیت‌های مختلف، بویژه دستگاه قضایی است را تبریک عرض می‌کنم.

ان شاءالله در پرتو تجارب گران‌بها و روحیه انقلابی آن برادر عزیز شاهد ادامه رویکرد موفق تحول در قوه قضاییه و اهتمام ویژه حضرتعالی به منویات روشنگرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم.

موفقیت و بهروزی حضرتعالی را در این سنگر مهم و خطیر از خداوند منان آرزومندم.

پیام تبریک جهانگیری به رییس جدید دستگاه قضا
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۶

اسحاق جهانگیری در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را بعنوان رئیس دستگاه قضا تبریک گفت.

متن پیام معاون اول رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای

با سلام و احترام

انتصاب جنابعالی را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب صمیمانه تبریک می‌گویم.

امیدوارم با توجه به سوابق متعدد و تجارب ارزشمند جنابعالی در دستگاه قضایی، شاهد آغاز فصل جدیدی از گسترش عدالت در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و قضایی باشیم و از این طریق موجبات تقویت و افزایش سرمایه اجتماعی کشور فراهم آید. بی تردید اولویت امروز کشور حل مسائل و مشکلات اقتصادی است و این مهم جز با تامین امنیت سرمایه گذاری و پاسداشت شان و منزلت فعالان عرصه اقتصادی ممکن نیست که عنایت به آن بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

توفیق جنابعالی را در مسئولیت خطیر ریاست قوه قضائیه تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری از خداوند متعال خواستارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

پیام تبریک آیت الله آملی لاریجانی به رئیس جدید قوه قضائیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۶

آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضائیه تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  به شرح زیر سر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت توفیقاته)

بعدالتحیه والسلام

انتصاب جنابعالی ازسوی مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضاییه را تبریک عرض می‌کنم.

رجا واثق دارم جنابعالی که بحمد الله دارای سوابق بسیار ارزنده در دستگاه قضایی هستید، با تجربه گرانبهای سال‌ها خدمت در مناصب قضایی و روحیه جهادی و تلاش‌های پیگیرانه در اصلاح امور و سلامت نفس و به پشتوانه اعتماد مقام معظم رهبری مدظله العالی وهمکاری صمیمانه قضات و کارکنان پرتلاش وزحمتکش دستگاه قضایی، در راه خدمت رسانی به آحاد مردم و انجام وظایف قانونی بویژه گسترش عدالت درجامعه، بیش از پیش موفق باشید.

مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در چارچوب وظایف قانونی خود ودرمسیر رسیدن قوه قضائیه به اهداف عالی ومنطبق با سیاست‌های کلی نظام، آماده مساعدت و همراهی بادستگاه قضا خواهد بود.

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

رئیس‌کل دیوان محاسبات: سوابق قضایی و نظارتی و روحیه انقلابی و مردمی محسنی‌اژه‌ای منجر به تداوم تحول در دستگاه قضا می‌شود
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۵
مهرداد بذرپاش در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای به‌عنوان رئیس دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای دامت توفیقاته

سلام و احترام
انتصاب شایسته جنابعالی توسط رهبر معظم انقلاب برای ریاست قوه قضائیه را تبریک عرض می‌کنم.

بدون تردید، سوابق قضایی و تجربیات نظارتی و روحیه انقلابی و مردمی جناب‌عالی امکان تحقق مطالبات شش گانه مقام معظم رهبری در تداوم تحول در دستگاه قضا را فراهم خواهد آورد.

جوان‌سازی، اجتماعی‌سازی و مردمی‌سازی قوه قضائیه متناسب با شرایط گام دوم انقلاب، خنثی‌کردن نقشه‌های دشمنان با قاطعیت در مبارزه با مفاسد داخلی و دیپلماسی فعالانه بین‌المللی و هم‌افزایی حداکثری با سایر دستگاه‌های نظارتی در پیشگیری از فساد و برخورد با ریشه‌های رانت مانند واگذاری‌های غیرقانونی و زیان‌ده، می‌تواند دلسوزان را به تحقق عدالت امیدوارتر نماید.

بدون شک، دیوان محاسبات همچون گذشته در تحقق مبارزه بی‌امان با فساد در کنار قوه قضاییه خواهد بود.

سزاوار است از خدمات درخشان و مجاهدانه‌ی آیت الله رئیسی در قوه قضائیه قدردانی به عمل آید.

توفیقات شما را از درگاه احدیت خواستارم.
ولایتی: تجربیات ارزنده و اشراف محسنی‌اژه‌ای در مباحث حقوقی ذخیره‌ای گران‌بها در جهت ایجاد تحول عظیم و ادامه رویکردهای مثبت دستگاه قضاست
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۳
علی‌اکبر ولایتی با صدور پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.
 
متن پیام به این شرح است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی‌اژه‌ای

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرت‌عالی به ریاست قوه قضائیه را که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بدون شک تجربیات ارزنده و اشراف حضرتعالی در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا ذخیره‌ای گرانبها در جهت ایجاد تحول عظیم و ادامه رویکرد‌های مثبتی است که در دوره ریاست جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی آغاز گردیده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در آن مجموعه مورد تاکید قرار دارد.

امیدوارم به لطف الهی و عنایات اهل بیت (علیهم السلام) و همراهی همکاران صادق و دلسوز شما در قوه قضائیه، توفیقات روز افزون حاصل گردد.

از درگاه خداوند متعال عزت و توفیقات روزافزون برای حضرتعالی مسئلت می‌نمایم.
پیام تبریک رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۲
 دکتر عباس مسجدی آرانی، رییس سازمان پزشکی قانونی کشور انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به عنوان ریاست قوه قضاییه، به حکم رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه ای (دامت توفیقاته)

ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری‌اسلامی ایران
با سلام و احترام

انتصاب شایسته حضرتعالی را به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) که نشانگر حسن اعتماد معظم له به جنابعالی است تبریک عرض می‌نمایم.

قطعاً سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در مناصب مختلف مدیریتی دستگاه قضایی در کنار حسن شهرت به ولایتمداری، عدالت طلبی، فساد ستیزی، قاطعیت، سلامت نفس و توجه به رفع مشکلات مردم، زمینه ساز اعتماد مبارک رهبر معظم انقلاب در انتصاب یکی دیگر از ذخایر قوه قضاییه به سمت ریاست این قوه و نوید بخش تداوم حرکت پرشتاب این قوه به سمت قوه قضاییه‌ای در تراز انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

اینجانب از طرف خود و به نمایندگی از کارکنان خدوم و پرتلاش سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن تبریک مجدد این انتصاب مبارک، آمادگی این سازمان را جهت تداوم خدمت خالصانه و شبانه روزی به مردم شریف ایران اسلامی اعلام و از درگاه خداوند متعال برای حضرتعالی در این جایگاه حساس توفیقات روزافزون و امداد‌های ویژه الهی مسئلت می‌نمایم.

عباس مسجدی آرانی
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه: کسب اعتماد، ولی فقیه در انتصاب حضرتعالی به عنوان سکاندار دستگاه قضایی موجب مباهات است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۹
امین‌حسین رحیمی،معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری را به ایشان تبریک گفت.
 
متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای دامت برکاته

کسب اعتماد، ولی فقیه در انتصاب حضرتعالی به عنوان سکاندار دستگاه قضایی موجب مباهات است و این افتخار بزرگ را به جنابعالی تبریک عرض می‌کنم با توجه به تجربه گرانبهای سال‌های مجاهدت در دادگستری و با پشتیبانی خیل عظیم قضات و کارمندان شرافتمند و سختکوش و با استمداد از درگاه خداوند متعال ان‌شاءالله این دوره مسئولیت قوه قضائیه دوران شکوفایی اجرای عدالت و احقاق حق خواهد شد.

از درگاه با عظمت الهی سلامتی، عزت و توفیقات روزافزون برای حضرتعالی مسألت می‌نمایم.

امین‌حسین رحیمی
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه
 
رئیس سازمان زندان‌ها: امید است در سایه تدابیر جنابعالی سازمان زندان‌ها به "آموزشگاه نیکی ها" تبدیل شود
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۶
 محمد مهدی حاج محمدی،رئیس سازمان زندان‌ها انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح زیر است:

محضر حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژیه " دامت برکاته"

ریاست محتـرم قوه قضاییه

با سلام و تحیت

افتخار علمداری در عرصه اجرای عدالت و احقاق حق و مورد پسند و انتخاب نائب امام زمان عج واقع شدن، بسیار شوق آفرین و مغتنم است.

یقیناً باعنایت خداوند متعال و اهل بیت ع در پرتو تلاش مخلصانه و جهادی به اتکای، دانش و تجارب گران‌سنگ، امید و انتظار مقام معظم رهبری حفظه الله و مردم، تصدیق و جامه عمل خواهد پوشید.

انشاءالله در سایه تدابیر جنابعالی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همسو با سایر ارکان قضایی در بستر سند سند تحول قضائی، هرچه سریعتر و بیشتر به سازمان مدنظر بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر عزیزمان به "آموزشگاه نیکی ها" تبدیل شود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه شریف و بی نـام زندانبانی سراسر کشور ضمن عرض تبریک صمیمانه، دوام توفیقات حضرتعالی را در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و عزت و افتخار آفرینی برای آن بزرگواران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمد مهدی حاج محمدی
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه: سوابق درخشان علمی، عملی و قضایی و داشتن روحیه انقلابی برای شما و دستگاه قضایی ایران اسلامی مبارک و مایه مباهات است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۵

محمدحسین فروزان‌مهر در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. 

متن پیام معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه به شرح زیر است:

برادربزرگوار حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب حاج آقاي محسنی اژه‌ای

با سلام و تحيت

احتراماًبدينوسيله انتصاب شایسته حضرت مستطاب عالي را از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به سمت "ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران"، باتوجه به سوابق درخشان علمی، عملی و قضایی و داشتن روحیه انقلابی برای حضرتعالي و دستگاه قضایی ایران اسلامی مبارک و مایه مباهات است.

ضمن تبريك توفیق خدمت بیش از پیش جنابعالی در اجرای منویات مقام عظماي ولايت و دراستمرار، تحول و ارتقای قوه قضاییه از خداوند متعال بهترينها راخواستارم.

ارادتمند

فروزانمهر

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه

دادستان انتظامی قضات: قضات و کارمندان ونمایندگان دادسرای انتظامی قضات آمادگی خود را جهت اجرای سیاست‌های شما در راستای ارتقاء سلامت قوه قضائیه را اعلام می‌دارند
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۴

حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. 

متن پیام دادستان انتظامی قضات به شرح زیر است: 

حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژیه "دامت توفیقاته"

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ازسوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی "مدظله العالی" را صمیمانه تبریک عرض میکنم، قضات و کارمندان ونمایندگان دادسرای انتظامی قضات دردادگستری‌های سراسرکشور آمادگی خود را جهت اجرای سیاست‌ها واوامرحضرت مستطابعالی درراستای ارتقاء سلامت قوه قضائیه را اعلام می‌دارند. دوام توفیقات شما را درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ازخداوند متعال خواستارم.


محمد موحدی

معاون قضایی قوه قضاییه: حضور ارزشمند شما در جایگاه زعامت دستگاه قضا نویدبخش ادامه روند تحولی قوه قضاییه است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۳

حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری  در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. 

متن پیام معاون قضایی قوه قضاییه به شرح زیر است:

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای محسنی اژیه دامت برکاته با سلام و تحیت خبر مسرت بخش انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی دام مجده العالی موجب خوشحالی دوستداران انقلاب و خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران بویژه قصات شریف و کارکنان این قوه گردید بی تردید حضور ارزشمند حضرتعالی در جایگاه زعامت دستگاه قضا با کوله باری از تجربیات قضایی وانقلابی و شناخت عمیق و دقیق زوایای مختلف قوه فخیمه قضاییه در طول ۴۰ سال گذشته نویدبخش ادامه روند تحولی قوه قضاییه است ضمن تبریک صمیمانه از خداوند متعال طول عمر و دوام سلامت و توفیقات روز افزون برای رهبر‌ی معظم و جنابعالی مسئلت می‌نمایم.

حکمتعلی مظفری

معاون قضایی قوه قضاییه

رئیس دیوان عدالت اداری: دوران مسوولیت جنابعالی همچون سایر مسوولیت‌های مختلف در دستگاه قضایی درخشان و منشا آثار پربرکت خواهد بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۱

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

متن پیام رییس دیوان عدالت اداری به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای

ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب (دام ظله العالی) را به عنوان رییس قوه قضاییه که نشان از شایستگی و تجارب ارزنده حضرتعالی دارد صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی تردید دوران مسوولیت جنابعالی همچون سایر مسوولیت‌های مختلف در دستگاه قضایی درخشان و منشا آثار پربرکت خواهد بود و اقدامات تحولی در قوه قضاییه با شتاب دو چندان ادامه خواهد یافت. برای حضرت آیت الله رییسی در قوه مجریه آرزوی توفیق از خداوند متعال مسالت دارم و از تلاش‌های مجاهدانه ایشان که موجب تحول عظیم در قوه قضاییه شد، کمال قدردانی را دارم

محمد مصدق

رییس دیوان عدالت اداری

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه: حضور شما در این جایگاه اثر بخش و امید آفرین است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۸

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

متن پیام رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژیه (دامه برکاته)

با سلام و تحیت

انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه که بیانگر حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) روحیه جهادی و عدالت طلبی و اشراف کامل حقوقی و قضایی بر دستگاه عدلیه است دستگاهی که امروزه بعنوان ملجا و پناهگاه واقعی مردم قرار گرفته و نقش اعتماد ساز و تحول آفرین دارد. تبریک و تهنیت عرض مینمایم.


بدون شک حضور حضرتعالی در این جایگاه با سابقه درخشان علمی و توانمندی‌های فقهی و قضایی آمیخته با تعهد و کار آمدی می‌تواند در ادامه این مسیر پر افتخار و اجرای برنامه‌های تحولی و بنیادین مد نظر معظم له در این برهه حساس بویژه در سالی که مزین به شعار کاربردی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها شده است اثر بخش و امید آفرین باشد و بیش از پیش شاهد تحقق تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای رسیدن این دستگاه عظیم به جایگاه واقعی خود باشیم.

دوام توفیقات حضرتعالی را در این جایگاه خطیر، تحت عنایت خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت از ذات اقدس الهی مسئلت دارم.

علی عبداللهی

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه

رئیس سازمان قضایی: حضور شما در صدر دستگاه قضا نویدبخش ادامه روند تحول قوه قضاییه ایران اسلامی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۷

 حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه تبریک گفت.

متن پیام رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای

ریاست محترم قوه قضاییه

انتصاب حضرت‌عالی را به «ریاست قوه قضاییه» که بیانگر اعتماد، ولی امر مسلمین (مدظله العالی) و لیاقت و شایستگی‌های آن سرور گرامی است، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

حضور شما در صدر دستگاه قضا با پشتوانه‌ای ارزشمند از سوابق انقلابی و تجربیات قضایی در طول ۴۰ سال گذشته نویدبخش ادامه روند تحول قوه قضاییه ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه مدیران، قضات و کارمندان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در جهت همکاری و هم افزایی در راستای عمل به انتظارات مقام معظم رهبری، استمرار رویکرد تحولی و اجرای تدابیر و سیاست‌های جناب عالی، از قادر متعال دوام سلامت و توفیقات روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می‌نمایم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک: سابقه درخشان و تجارب گران‌سنگ شما در دستگاه عدلیه نوید بخش قوه قضاییه‌ای در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۰

خداییان  در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری را تبریک گفت.

متن پیام معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و تحیت
انتصاب شایسته جنابعالی با حکم مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان ریاست قوه قضاییه راصمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی شک سابقه درخشان و تجارب گران‌سنگ در دستگاه عدلیه و روحیه ولایی، خستگی ناپذیر، انقلابی و جهادی توام با قانونمندی وتقید به اجرای عدالت حضرتعالی نوید بخش قوه قضاییه‌ای در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تداوم بخش افزایش سرمایه‌های اجتماعی نظام و ذخیره‌ای ارزشمند جهت استمرار مسیر تحول دستگاه قضایی و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب خواهد بود.

اینجانب و مجموعه همکاران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ضمن اعلام آمادگی کامل برای اجرای سیاست‌ها و راهبرد‌های حضرتعالی در راستای تحقق اهداف عالیه قوه قضاییه، دوام توفیق، عزت و سربلندی شمارا تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) از درگاه خداوند منان خواستارم.

رئیس سازمان بازرسی: این انتصاب تداوم بخش امید در گسترش سرمایه اجتماعی ایجاد شده در دوران تحول قضایی شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۸

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، آمادگی کامل این سازمان را برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر رییس جدید قوه قضائیه اعلام کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین درویشیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای دامت توفیقاته
ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم
باصلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته حضرتعالی را به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


سوابق درخشان جنابعالی در نظام مقدس اسلامی به ویژه سنگر قضا و برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی و اجرای قانون با برپایی دادگاه‌های عادلانه و نیز توانمندی‌ها و اشراف کامل حضرتعالی به چالش‌ها و ظرفیت‌های عدلیه، موجب اعتماد رهبر معظم انقلاب به جنابعالی با انتصاب فردی خوشنام از بدنه‌ی قوه قضاییه به ریاست آن گردید و تداوم بخش امید در گسترش سرمایه اجتماعی ایجاد شده در دوران تحول این قوه مهم شد.


اینجانب و مجموعه همکاران سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اعلام آمادگی کامل برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر حضرتعالی در پیشبرد اهداف عالیه قوه و این سازمان به منظور نظارت موثرتر بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی کشور، دوام توفیق بیش از پیش جنابعالی را در پرتو عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه از خداوند منان خواستارم.

دادستان کل کشور: کلیه همکاران و قضات در راستای نیل به اهداف و تحقق کامل تحول در دستگاه قضایی همه سعی و تلاش خود را به کار می‌برند
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۴

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور، طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت و موفقیت ایشان را در ایفای وظایف و تکالیف تعریف شده در حکم انتصاب و سایر قوانین و مقررات، از درگاه حضرت احدیت مسئلت داشت.

متن پیام دادستان کل کشور به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب محسنی اژه‌ای
سلام علیکم
اکنون که با افتخار مورد اعتماد مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی‌خامنه‌ای‌(مدظله‌العالی) قرار گرفته و به سمت ریاست قوه قضاییه منصوب گردیده‌اید و با لحاظ سابقه خدمات ارزنده در آن قوه و تجربیات گرانبها چنین مسئولیت و مأموریت مهم را عهده‌دار شده‌اید، ضمن عرض تبریک، موفقیت جنابعالی را در ایفای وظایف و تکالیف تعریف شده در حکم انتصاب و سایر قوانین و مقررات از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

اطمینان دارم کلیه همکاران محترم در حوزه‌های گوناگون و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه خصوصاً مدیران عالی و قضات گرانقدر در راستای نیل به اهداف و تحقق کامل تحول در دستگاه قضایی همه سعی و تلاش خود را به کار برده و جنابعالی را در این ماموریت خطیر همراهی و مساعدت خواهند کرد.

محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور

رئیس دیوان عالی: امید است تجربیات جنابعالی در دوره چهل ساله قضایی بیش از پیش موجبات تحقق اهداف سند تحول قضایی را فراهم آورد
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۳

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور، طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای محسنی اژیه، ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و تحیت

اعتماد مقام معظم رهبری به حضرتعالی و انتصاب آن جناب را به سمت ریاست قوه قضاییه به جنابعالی تبریک می‌گویم.

امید است که تجربیات جنابعالی در دوره چهل ساله قضایی بیش از پیش موجبات تحقق اهداف سند تحول قضایی را فراهم آورد، دیوان عالی کشور نیز در انجام وظایف قانونی خود همواره در کنار آن جناب خواهد بود.

موفقیت و توفیق روزافزون جنابعالی را از محضر خداوند متعال مسئلت دارم.

سیداحمد مرتضوی مقدم
رئیس دیوان عالی کشور

دبیر شورای عالی امنیت ملی: این انتصاب نشان از اعتماد وثیق مقام معظم رهبری، تجارب گران‌بها و سابقه درخشانتان در امر قضا است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۱

دریابان علی شمخانی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت برکاته)
سلام‌علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه که نشان از اعتماد وثیق معظم له، تجارب گران‌بها و سابقه درخشانتان در امر قضا می‌باشد؛ تبریک و تهنیت می‌گویم.

ضمن آرزوی تداوم موفقیت برای جناب‌عالی در اجرای مأموریت‌های اساسی قوه قضائیه، لازم می‌دانم به سهم خود از همکاری ارزنده و پشتیبانی مؤثر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از نهاد امنیت ملی در مدت تصدی مسئولیت قوه قضاییه صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

 

سرلشکر باقری: تعهد، کارآمدی و توانمندی‌های علمی و فقهی محسنی‌اژه‌ای پشتوانه محکمی برای استقرار عدالت است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۰
سرلشکر محمد باقری در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای را به سمت ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای
سلام علیکم

انتصاب شایسته جناب‌عالی به سمت ریاست قوه قضاییه با حکم مبارک رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له به آن برادر گرانقدر است را تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک تعهد، کارآمدی و توانمندی‌های علمی و فقهی و همچنین سوابق ارزنده و درخشان شما در قوه قضائیه، پشتوانه محکمی برای همت و تلاش در استقرار عدالت و تداوم راهبرد تحولی آن دستگاه در راستای منویات و انتظارات مقام معظم رهبری خواهد بود.

دوام توفیق جنابعالی در این جایگاه خطیر، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌نمایم.
اعلام آمادگی نمایندگان ملت برای همراهی با رویکرد تحولی قوه قضاییه
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۸
محمدباقر قالیباف طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای را به عنوان پنجمین رئیس قوه قضایی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت تاییداته)

با سلام و تحیت

اینک که با حکم رهبر معظم انقلاب در جایگاه ریاست قوه قضاییه و بالاترین مقام قضایی کشور منصوب گردیده، مسئولیت این نهاد عدالت‌گستر را بر عهده دارید با تبریک این حسن اعتماد که بر اساس تعهد، شایستگی، تجربیات ارزشمند، روحیه جهادی و عدالت‌طلبانه و سابقه درخشان جناب‌عالی در امر قضا می‌باشد، امیدوارم به دستاورد‌هایی درخشان در این دوره دست یابید.

به طور یقین با همکاری و هم‌افزایی بین قوای کشور می‌توانیم شاهد تحقق مطالبات رهبری معظم در زمینه گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه جدی و قاطع با فساد باشیم.

ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت برای همراهی با رویکرد تحولی قوه قضاییه، امیدوارم مردم شایسته ایران شیرینی جهاد تحول در رویکرد حکمرانی نظام جمهوری اسلامی را در این دوره بیشتر بچشند.

خانه ملت برای تلاش مضاعف در رفع کاستی‌ها و مساعدت در تقویت هرچه بیشتر توانمندی‌های قوه قضاییه در کنار شما خواهد بود.

با تقدیر از زحمات ارزنده و درخشان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که آغازگر تحول در این دستگاه بودند، توفیقات جنابعالی و همکارانتان در خدمت به ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 
روحانی به رئیس جدید قوه قضائیه تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۷

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای را به ریاست قوه قضاییه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‏ الاسلام والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت توفیقاته)

با سلام و تحیت

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه را که نشان دهنده، کارآمدی و تجارب مدیریتی ارزشمندتان به ویژه در عرصه فعالیت‌های قضایی است، تبریک و تهنیت می‌گویم.

در شروع گام دوم انقلاب اسلامی و در شرایط حساس کنونی که کشور با دشمنی قدرت‌های خودکامه و استکباری مواجه است و جنگ اقتصادی و روانی آنان با هدف ایجاد شکاف در صفوف ملت و همبستگی نظام و مردم، هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد، نقش بی ‏بدیل قوه قضائیه در تقویت سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و تعمیق ارزش‌های اسلامی اهمیت مضاعفی دارد.

امیدوارم با حسن تدبیر جناب‌عالی در رأس دستگاه قضائی، شاهد آثار و برکات فراوانی در زمینه گسترش عدالت اجتماعی بدور از هرگونه مسائل جناحی و حزبی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، اهتمام بیشتر در حفظ کرامت انسانی و ایجاد امنیت بیشتر برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور باشیم.

همچنین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های ارزنده و ماندگار ریاست پیشین قوه قضائیه، توفیق روزافزون شما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
اعلام آمادگی آیت‌الله رئیسی برای همکاری با رئیس قوه قضاییه به منظور تحقق مأموریت‌های دستگاه قضایی
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۷
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای را به سمت ریاست قوه قضاییه تبریک گفت و آمادگی خود و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های دستگاه قضایی اعلام داشت.

متن پیام، رئیس جمهور منتخب به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی
برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

با سلام و احترام
انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، باتوجه به سوابق درخشان علمی، عملی و قضایی و داشتن روحیه انقلابی برای جنابعالی و نظام قضایی ایران اسلامی مبارک و مایه خیر و برکت است.

این جانب ضمن تبریک اعتماد معظم‌له و انتخاب جنابعالی، به آن برادر عزیز، با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری بیش از پیش قوای سه‌گانه در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت‌رسانی به مردم این مرز و بوم، آمادگی خویش و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های قوه قضاییه اعلام می‌دارم.

توفیق بیش از پیش جنابعالی را در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و استمرار، تحول و ارتقای قوه قضاییه از خداوند متعال خواستارم.

خبر در حال تکمیل است...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *