رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عربشاهی: مجیدی با این حرف‌ها محبوب نمی‌شود/ کدام مربی استقلالی موفق بوده؟

14:53 - 28 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۸۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت پرسپولیس گفت: چرا باید به تیم سقوط کرده مقابل پرسپولیس پاداش بدهند؟ فکر نمی‌کنم پاداش از سوی سپاهان باشد و ساکت و مجموعه این تیم این کار را نمی‌کنند.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: متاسفانه در فضای مجازی افرادی این بازی را بیش از حد بزرگ و حساس کرده‌اند. ماشین تیم بزرگ و ریشه داری است و همواره عملکردشان را تحسین کرده‌ام، آنها خوب بازی می‌کنند، اما نتیجه نمی‌گیرند. چرا باید به تیم سقوط کرده مقابل پرسپولیس پاداش بدهند؟ فکر نمی‌کنم پاداش از سوی سپاهان باشد و ساکت و مجموعه این تیم این کار را نمی‌کنند.

وی افزود: پرسپولیس شخصیت بزرگی دارد و ۸-۷ بازیکن این تیم ملی‌پوش هستند. آنها باید ۳ بازی باقی مانده را با گل‌های زیاد ببرند و اولین ضربه را باید به ماشین سازی بزنند. تیم باید ترس را کنار بگذارد و از همان اول پرس کند و در ۲۰ دقیقه اول با ۲ گل کار را به پایان ببرد. باید شخصیت بزرگ پرسپولیس را به همه نشان دهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره صحبت‌های فرزاد مجیدی که گفته بود اگر چند داور مثل فغانی داشتیم استقلال با ۱۰ اختلاف امتیاز قهرمان لیگ می‌شد، گفت: با این کلمات نمی‌توان پیش هوادار محبوب و قشنگ شد! با خوب نتیجه گرفتن خود را محبوب کنید نه با این صحبت‌ها. در لیگ برتر و لیگ یک مربیان استقلالی زیادی حضور دارند. کدامیک از آنها موفق بوده و کار بزرگی کرده است؟

عربشاهی در واکنش به چالش سرخابی‌ها در اینستاگرام و توهین‌هایی که صورت می‌گیرد تصریح کرد: زمان ما فضای مجازی نبود، اما روزنامه و نشریات بودند و طوری صحبت می‌کردیم که حریف ناراحت نشود و احترام گذاشتن بلد بودیم. در بازی‌های رو در رو رقیب بودیم، اما در تیم ملی و خارج از زمین رفیق. بازیکنان و مربیان با ماهی ۲ میلیون تومان ادمین استخدام می‌کنند و هر صحبتی را انجام می‌دهند. به جای این کار‌ها منش و اخلاق ورزشی خود را نشان دهید. احترام‌ها از بین رفته و کسی با توهین کردن متعصب نمی‌شود، متعصب کسی است که در زمین چمن تمام تلاش خود را بکند. اگر مربی و مدیر با بازیکن برخورد کرده و او را جریمه و تنبیه کنند، او جرات نمی‌کند این حرکات را ادامه دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص محرومیت و غیبت یحیی گل محمدی در بازی مقابل ماشین سازی عنوان کرد: ما بهترین بازیکنان را در زمین و روی نیمکت داریم و فقط باید این بازیکنان به نحو احسن هدایت و مدیریت شوند. باید بهترین نفرات در زمین قرار گیرند و مثلا بازیکنی مثل سعید آقایی یا مهاجمان و وینگر‌های خوب تیم بیرون نمانند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *