اقدام ویژه دادگستری یزد در راستای حمایت از تولید و اشتغال

15:30 - 30 تير 1400
کد خبر: ۷۴۳۳۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با هدف حمایت از صنایع و عدم توقف و خلل در امور مدیریت بنگاه‌های اقتصادی به کلیه دفاتر خدمات قضائی ابلاغ شد، شورای صلحی ویژه صنعت و معدن مرجع رسیدگی به شکایات در حوزه خرید و فروش سهام شرکت‌ها خواهد بود.

- غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در چهل و یکمین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با اشاره به برخی از مشکلات ایجاد شده برای صنایع استان در خصوص خرید و فروش سهام توسط سهامداران در خارج از چارچوب اساسنامه شرکت‌ها و مقررات قانونی گفت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال به کلیه دفاتر خدمات قضائی ابلاغ گردد که شورای صلحی صنعت و معدن، مرجع رسیدگی به اختلافات سهامداران در حوزه خرید و فروش سهام شرکت‌ها خواهد بود.

وی افزود: دستگاه قضا تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورده است تا در کنار مدیران اجرایی استان در خدمت تولید کنندگان و فعالان اقتصادی کشور باشد.

دهشیری با اشاره به برگزاری ۴ جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال جاری، اظهار داشت: تصمیمات و مصوبات خوبی در این ستاد اتخاذ شده که در جنگ اقتصادی توانسته گره گشای کار فعالان حوزه تولید و صنعت استان باشد.

چهل و یکمین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه با حضور محمد رضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به عنوان میهمان ویژه، مدیران عالی قضائی استان، مدیران دستگاه مرتبط برگزار شد.

در این نشست ۱۲ درخواست رسیده به دبیرخانه این ستاد از جمله مشکلات فولاد بافق، شرکت تعاونی نساجی مریم آباد و شرکت کابل‌های شهید قندی یزد مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *