ترافیک روان در سطح معابر تهران

10:01 - 31 تير 1400
کد خبر: ۷۴۳۴۹۴
وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران، پنج شنبه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۰ روان و خلوت گزارش شده است.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در روز پنج‌شنبه ۳۱تیر ماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.

رنجبر افزود: ترافیک در بزرگراه‌های حکیم، آزادراه تهران کرج، شیخ فضل الله، صیاد شیرازی، بزرگراه امام علی (ع)، خیابان آزادی، خیابان امامت، خیابان جانبازان و در کل در اکثر معابر و بزگراه‌های شهر تهران بار ترافیکی خاصی نداریم.

وی گفت: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودرو‌ها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم.
 
بیشتر بخوانید:
آیا مردم به سمت جاده‌ها هجوم آوردند؟

رنجبر اضافه کرد: با خلوتی معابر ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهر ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند و از سرعت مجاز و مطمئنه جهت تردد استفاده کرده چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد نمایید تا شاهد بروز تصادفات نباشیم.

وی از شهروندان خواست با توجه به تعطیلی شش روزه شهر تهران و با توجه به وضعیت کرونایی از تردد‌های غیر ضرور در معابر جدا خودداری نمایند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *