گزارش کامل از روز سوم مسابقات؛ پرونده تکواندو با حذف حسینی بسته شد/ باخت نزدیک تیم ملی بسکتبال مقابل تیم قدرتمند چک

4:28 - 03 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۳۹۷۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ورزشکاران ایران در روز دوم بازی‌های المپیک توکیو در ۴ رشته به رقابت با حریفان خود می‌پردازند.

- بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو سرانجام پس از یک سال تعویق جمعه (اول مردادماه) رسماً افتتاح شد. ایران در این دوره از بازی‌ها ۶۶ ورزشکار اعزامی دارد که نمایندگان ایران از اول تا ۱۶ مرداد به رقابت با حریفان می‌پردازند.

 

برنامه مسابقات نمایندگان ایران در روز سوم مسابقات

*تیراندازی مردان: مهیار صداقت در مرحله مقدماتی تفنگ بادی ۱۰ متر

*بسکتبال مردان: ایران با جمهوری چک

*قایقرانی بانوان: نازنین ملایی در مرحله یک چهارم نهایی روئینگ تک نفره

*تکواندوی بانوان: ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم

*تکواندوی مردان: میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم با نماینده چین تایپه

 

جدول رده‌بندی المپیک توکیو در روز سوم/ایران در رده یازدهم؛ مدعیان خود را بالا کشیدند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۶

گزارش زنده روز سوم مسابقات؛ پرونده تکواندو با حذف حسینی بسته شد/ باخت نزدیک تیم ملی بسکتبال مقابل تیم قدرتمند چک

توضیحات فرزام درباره عملکرد نازنین ملایی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۹

افشين فرزام، سرمربي تيم‌ملي قايقراني روئينگ ايران بعد از تاريخ‌سازي نازنين ملايي در المپيک توکيو و راه يابي به مرحله نيمه‌نهايي گفت: اين نتيجه، بهترين عملکرد قايقراني ايران در ادوار المپيک بود. پيش از اين جايگاه ما فقط فينال D بود که خدا را شکر امروز نازنين ملايي توانست اين رنکينگ را ارتقا دهد.

وی افزود: قبل از اينکه در توکيو حاضر باشيم، هدف‌گذاري ما صعود به فينال C آسيا بود اما الان در فينال A و B قرار گرفته‌ايم يعني در بين 12 قايقران برتر المپيک. اين افتخار بزرگي براي قايقراني ايران است.

وي ادامه داد: تا همين جا هم شرايط سختي را پشت سر گذاشتيم که دشوارتر هم خواهد شد. نازنين ملايي با تمام مدعيان در گروه مرگ قرار گرفته، با اين حال نگران نيستيم. قايقران کشورمان تمام تلاش خود را خواهد کرد که رنکينگ 12 را بازهم ارتقا دهد.

افشين فرزام در ادامه اين گفت و گو به بحث جليقه‌هاي يخ اشاره کرد که نازنين ملايي امروز نسبت به نبود آن گلايه داشت: تمام حريفان نازنين با تمام امکانات به توکيو آمده‌اند که فقط يکي از امکانات آن‌ها جليقه يخ است. با توجه به گرماي زياد در توکيو، اين جليقه‌ها کمک خواهد کرد که دماي بدن زودتر به شرايط ايده‌ال بازگردد و همچنين ريکاوري مناسبي براي عضلات است.

وي تصريح کرد: جليقه يخ را در داخل کشور هم نداريم. در توکيو هم امکان تهيه جليقه يخ وجود نداشت هرچند که تا به الان کميته ملي المپيک هرچه خواستيم انجام داده.

 سرمربي تيم ملي قايقراني روئينگ ايران در پايان گفت: تهيه جليقه يخ و ديگر امکانات بايد در مسابقات آينده تهيه شود. دنيا با سرعت بالا پيش مي‌رود و ماهم نبايد از آن‌ها عقب بيافتيم.

کیانی: ارتباطم را با فضای مجازی قطع کردم، اما ذهنم را به هم ریختند/ دنبال مقصر نمی‌گردم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۷

ناهید کیانی که صبح امروز در بازی نخستش در المپیک شکست خورد، ساعتی بعد از اینکه مشخص شد دیگر شانسی برای برگشت به جدول مسابقات ندارد، در سالن حاضر شد تا مسابقه میرهاشم حسینی را ببیند. 

تکواندوکار المپیکی ایران درباره عملکردش در توکیو گفت: قرعه من از قبل مشخص بود و به لحاظ ذهنی آماده ابن مسابقه بودم، اما اتفاقاتی که در یکی دو روز قبل از مسابقه افتاد، اذیتم کرد. البته من ارتباطم را با فضای مجازی قطع کرده بودم، اما به گوشم می‌رسید که چه جوی برای این مسابقه راه افتاده است. در این شرایط انگار کسی حواسش به من نبود.

وی ادامه داد: برای من فرقی نمی‌کرد مقابل چه حریفی بازی کنم، اما به یکباره همه چیز طوری بهم ریخت که الان به این نتیجه رسیده‌ام که خواست خدا نبود من امروز پیروز باشم. از نظر بدنی خیلی خوب بودم و تمرینات فوق العاده ای پشت سر گذاشته بودم، اما امروز شرایطی رقم خورد که کارم سخت شد.

کیانی گفت: دنبال مقصر نمی‌گردم؛ هر اتفاقی هم افتاده باشد، در نهایت من باید مراقب خودم باشم و حواسم به برنامه هایم باشد. زمان می‌برد تا دوباره به شرایط عادی برگردم اما سعی می‌کنم خیلی زود خودم را جمع و جور کنم و برای رویدادهای بعد آماده شوم.

کمرانی: IOC می‌خواست که حتماً این مسابقه انجام شود/ با کرونای تکواندوکار شیلی، جدول باید تغییر می‌کرد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۲

مهرو کمرانی بعد از حذف ناهید کیانی از رقابت های المپیک گفت: همه ما امروز روز سختی را پشت سر گذاشتیم. نمی توانم توصیف کنم که امروز بر من چه گذشت. کیمیا از کودکی شاگرد من بود و ناهید کیانی هم با سختی فراوان و بعد از برد قهرمان جهان توانسته بود سهمیه المپیک را بگیرد. این دو با هم دوست بودند و ناهید به واسطه اینکه کیمیا کاپیتان تیم بوده، به او احترام می گذاست و این وضعیت کار را در این مسابقه سخت کرده بود. ناهید زحمت زیادی کشیده و دلم می سوزد که اینطور فرصت موفقیت اش در المپیک از دست رفت. او خیلی خوب تمرین کرده بود و چیزی کم نداشت.

او ادامه داد: همه ما اینجا هستیم تا فارغ از سیاست از ورزش لذت ببریم اما برای من عجیب است که کمیته بین المللی المپیک چرا اینطور برخورد کرد. به نظر می رسد برای مسوولان ورزش دنیا خیلی هم سیاست از ورزش جدا نیست. نمی توانم به طور صد درصد بگویم اما فکر میکنم کمیته بین المللی المپیک می خواست که حتما این دیدار برگزار شود. شعار المپیک این هست که سیاست از ورزش جداست و همه مثل یک خانواده کنار هم هستند. اما امروز دیدیم که این اتفاق نیفتاد.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان ادامه داد: درست است که قرعه کشی مسابقات از قبل انجام شده بود اما با توجه به ابتلای تکواندوکار شیلی به کرونا، جدول باید تغییر می کرد نه اینکه ورزشکاری را جایگزین کنند.

کمرانی با اشاره به اتفاق هابی که در گذشته هم افتاده، اشاره کرد و گفت: اولین سال است که جدول المپیک با ۱۷ بازیکن شکل می‌گیرد و این اجحافی است که در حق ما صورت گرفت. این مسایل را که کنار هم می گذارم این احتمال را بیشتر می دهم که IOC می خواست حتما این بازی انجام شود و کیمیا مقابل یک ورزشکار از ایران قرار گیرد.

کمرانی درباره شرایط کیمیا هم توضیح داد: حتما این مسابقه برای کیمیا هم سخت بود. به خوبی می توانستیم این موضوع را از چهره کیمیا حس کنیم. او بنا به دلایلی تصمیم گرفت از ایران مهاجرت کند و حتما خودش نمی خواسته که یکسری از اتفاق ها بیفتد.

عسگری: من هم از نتایج تکواندو راضی نیستم/ شرایط همین باشد المپیک بعدی هم مدال نداریم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۶

فریبرز عسگری پس از حذف نماینده ایران از تکواندوی المپیک توکیو بیان کرد: دیروز توضیح دادم ارمین هادی پور مشکل پارگی ACLداشت و جراحان گفته بودند که نباید شرکت کند اما سهمیه به اسم بود دو گزینه داشتیم یکی اینکه او را خط بزنیم و دوم از شانس ۵۰ درصدی خود استفاده کند و سعی کردیم . بازی اول بازی توانست ببرد اما بازی دوم پایش یاری نکرد. زانوبند ای برای آرمین خارج از کشور تهیه کرده بودیم که ۶ میلیون هزینه باشد اما در المپیک اجازه ندادند که از آن استفاده کنند و گفتند که باید ساده وارد مسابقه شود‌. 

او ادامه داد: میرهاشم حسینی نیز بازیکن ازبک پدیده بودو به فینال رفت البته هاشم هم حریف دست و پا بسته ای نبود و بازیکن چین تایپه را شکست داد که یک ماه پیش قهرمان آسیا شده بود.  

عسگری در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی می‌کردید بازیکن ازبک تا این اندازه خوب کار کند گفت: واقعا پیش بینی نمی کردیم در مسابقات کسب سهمیه آسیا معمولی بود و قبلا به نمایندگان ایران باخته بود. امروز روزش بود و عالی کار کرد.

او در مورد اینکه حسینی پس از باخت برابر نماینده ازبکستان صلابت لازم را نداشت، تاکید کرد: طبیعی است. فشار سنگین است و ورزشکار مطمئن نیست به فینال می رود یا نه. من خودم سه ساعت با او صحبت کردم که به شرایط برگردد و اماده میدان شود. به هر خال مسابقه است و یک سر برد و یک سر باخت دارد.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره اینکه اگر به گذشته برگردد باز هم همین انتخاب‌ها را خواهد داشت، گفت: انتخاب ها دست ما نبوده است و در پروسه سه ساله امتیاز جمع کردیم و پنج نفر اول جهان سهمیه گرفتند. اکنون هم بی انصافی است بگوییم بچه ها خوب نبودند‌. کرونا به ما آسیب زد ورزش ایران یک سال تعطیل شد. البته هر چه جلوتر برویم وضعیت خراب تر می شود چون پول چهار تورنمنت را برای حضور در یک تورنمنت باید بدهیم و برای المپیک یک تورنمت رفتیم که با کمک کمیته ملی المپیک بوده است. اگر دولت مدال می خواهد باید کمک کند. 

بچه های ما جنگنده هستند اما وقتی به میدان مسابقه نروند، افت می کنند.

عسگری در مورد نقش مدیریت در فدراسیون در فراهم کردن شرایط گفت: مدیریت موظف است شرایط را برای و ورزشکار و مربی فراهم کند. مدیریت اگر منابع در اختیارش باشد امکانات را فراهم می کند. 

او در مورد اینکه آینده را چگونه می بیند، تصریح کرد: باید برگردیم ببینیم شرایط فدراسیون چگونه است و من را می خواهند یا نه، اما هر کسی انتخاب می‌شود باید ٣ سال حمایت شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه خودش تمایل دارد به همکاری با فدراسیون ادامه دهد یا خیر تصریح کرد: من کارم این است و مربی هستم‌. ایا در ایران کار می کنم یا به خارج از کشور می روم و اگر هیچکدام از آنها هم نشد در یک باشگاه ورزشی فعالیت می کنم.

وی در مورد این که از عملکرد شاگردانش در بازی‌های المپیک توکیو راضی بوده است یا خیر گفت: دلم می خواست با دست پر برگردیم و روی یک مدال حساب می کردیم که این اتفاق رقم خورد . واقعا تکواندو جنگ لحظه ها است. منم ر اضی نیستم دلم می خواست با مدال برگردیم اما چیزی کم نگذاشتم و سه سال هفته ای یک شب به خانه رفتم وجدانم راضی است. مردم حق دارند ناراحت باشند و از آنها عذرخواهی می کنم.

عسگری در مورد آینده تکواندوی ایران گفت: با این شرایط سهمیه المپیک بعدی را بگیریم شاهکار کرده ایم اما با این شرایط مدال نخواهیم داشت.

واکنش حسینی به حذف از المپیک/ درباره چه چیزی حرف بزنم؟ باختم دیگر!
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۸

میرهاشم حسینی که به مرحله شانس مجدد رسیده بود و می‌توانست به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند پس از قبول شکست مقابل لی دای هون کره‌ای حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد!

این اتفاق در حالی افتاد که حسینی پس از عبور از میکسدزون و درخواست دوباره برای انجام گفت و گو و انعکاس آن به مردم ایران این واکنش را نشان داد:درباره چه چیزی باید حرف بزنم؟ درباره باختم؟ باختم دیگر!

پايان كار تكواندوی ايران با حذف ميرهاشم حسينی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۷

با شكست و حذف ميرهاشم حسيني، پرونده تكواندو ايران در بازی‌های المپيك بسته شد.

در ادامه مسابقات تكواندو بازي هاي المپيك و در گروه بازنده ها، ميرهاشم حسيني به مصاف "داي هون لي" از كره جنوبي رفت.

در اين مبارزه هوگوپوش وزن ٦٨- كيلوگرم كشورمان مقابل حريف خود با نتيجه ٣٠ به ٢١ باخت و از دور رقابت ها كنار رفت.

ميرهاشم حسيني امروز در نخستين مبارزه خود "یو جین هوانگ" از چین تایپه را با نتيجه ١٨ بر ١٥ شكست داد اما در دومين مبارزه مقابل "رشيدوف" از ازبكستان با نتيجه ٣٤به ٢٢ شكست خورد و از صعود به مرحله نيمه نهايي بازماند. 

با حذف ميرهاشم حسيني پرونده تكواندو ايران در بازي هاي المپيك بسته شد.

ناهيد كياني و ارمين هادي پور دو تكواندوكار ديگر كشورمان در المپيك بودند كه پيش از اين از دور رقابت ها كنار رفته بودند.

کیانی حذف شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۵

مسابقات تکواندوی المپیک درحالی امروز آغاز شد که از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی ناهید کیانی نماینده کشورمان در وزن ۵۷- کیلوگرم اولین مسابقه اش شکست خورد.

ناهید کیانی برای حضور در جدول شانس مجدد در انتظار صعود حریفش به فینال مسابقات بود که این اتفاق هم رخ نداد و به این ترتیب پرونده در این دوره از مسابقات المپیک بسته شد.

تغییر زمان برگزاری مسابقات نیمه نهایی روئینگ/ رقبای ملایی مشخص شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۳

در ادامه مسابقات روئینگ المپیک توکیو، امروز (یک‌شنبه) نازنین ملایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قایقرانانی از مکزیک، نیوزیلند، سوئیس، نامیبیا و چین تایپه رفت و با با ثبت زمان ۸:۰۷.۳۲ در رده سوم قرار گرفت و به مرحله نیمه‌نهایی (A/B) صعود کرد.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود این مرحله روز چهارشنبه برگزار می‌شود، اما شرایط جوی زمان مسابقه را تغییر داد و براین اساس ملایی روز پنجشنبه در نیمه‌نهایی و جمعه در فینال پارو می‌زند.

قایقرانانی از نیوزیلند، آمریکا، انگلیس، اتریش و کانادا رقبای ملایی در دور مرحله نهایی هستند. سه قایق اول این گروه راهی فینال A و سه قایق دوم راهی نیمه نهایی B خواهند شد.

شکست حسینی مقابل تکواندوکار ازبک
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۸

میرهاشم حسینی با متحمل شدن باخت در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تکواندو المپیک از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

مسابقات تکواندو بازی‌های المپیک با برگزاری رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد.

در این بخش از مسابقات و در وزن ٦٨- کیلوگرم مردان، میر هاشم حسینی به مصاف "رشیدوف" از ازبکستان رفت و مقابل این حریف خود با نتیجه ٣٤به ٢٢ شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

میرهاشم حسینی امروز و در نخستین مبارزه "یو جین هوانگ" از چین تایپه را با نتیجه ١٨ بر ١٥ شکست داده بود.

صداقت هم حذف شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۴

در ادامه رقابت‌های تیراندازی بازی‌های المپیک امروز در تفنگ بادی ۱۰ متر مهیار صداقت در خط آتش قرار گرفت.

ملی‌پوش تفنگ کشورمان امروز در مصاف با ۴۶ تیرانداز با ۶۲۹.۱ امتیاز نهم شد و از راهیابی به فینال بازماند.

صبح امروز در تپانچه بادی زنان، هانیه رستمیان از صعود به فینال بازماند.

 

ایران در جایگاه نهم جدول توزیع مدال ها
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۴

کاروان ورزشی ایران در سومین روز از رقابت های المپیک توکیو با یک مدال طلا که توسط جواد فروغی کسب شد در جایگاه نهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفته است.

گزارش زنده روز سوم مسابقات؛ غلبه حسینی بر تکواندوکار چین تایپه/ شکست نزدیک تیم ملی بسکتبال مقابل تیم قدرتمند چک/ صعود ملایی به نیمه نهایی

شاهین طبع: اگر کنترل بیشتری بر بازی داشتیم، می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۰

گزارش زنده روز سوم مسابقات؛ غلبه حسینی بر تکواندوکار چین تایپه/ شکست نزدیک تیم ملی بسکتبال مقابل تیم قدرتمند چک/ ملایی فینالیست شد

مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد شکست 78 بر 84 تیمش مقابل جمهوری چک در المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: در نیمه نخست، تلاش خود را کردیم و می‌شد نتیجه بهتری بگیریم اما موفق نشدیم. در نیمه دوم اما زیر حلقه را کنترل کردیم، تحرک بیشتری داشتیم و در حمله، تصمیمات بهتری گرفتیم. اگر کنترل بیشتری بر بازی داشتیم، می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: فدراسیون تلاش زیادی کرد تا بازی‌های تدارکاتی خوبی برای ما تدارک ببیند و در نهایت در تورنمنت‌های ژاپن و اسپانیا شرکت کردیم. هر تیم برای شرکت در المپیک نیاز به حدود 15 بازی تدارکاتی دارد، ولی اکثر تیم‌ها به دلیل شرایط کرونایی، حداکثر شش بازی دوستانه انجام دادند. تیم‌های قوی‌تر، لیگ بهتری دارند و به همین خاطر، آماده‌تر هستند.

وی در مورد دو دیدار بعدی ایران مقابل آمریکا و فرانسه گفت: باید قوی‌تر کار کنیم تا کیفیت بهتری داشته باشیم. ما می‌توانیم در دو بازی بعدی، با کیفیت‌تر بازی کنیم.

پیروزی حسینی مقابل تکواندوکار چین تایپه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۷:۳۴

گزارش زنده روز سوم مسابقات؛ غلبه حسینی بر تکواندوکار چین تایپه/ شکست نزدیک تیم ملی بسکتبال مقابل تیم قدرتمند چک/ ملایی فینالیست شد

تكواندو كار وزن ٦٨- كيلوگرم كشورمان با پيروزي مقابل حريفي از چين تايپه به دور دوم صعود كرد.

مسابقات تكواندو بازي هاي المپيك توكيو امروز با برگزاري رقابت هاي وزن ٦٨- كيلوگرم مردان در سالن ماكوري توكيو پيگيري شد.

میرهاشم حسینی نماينده تكواندو ايران در دور نخست مسابقات به مصاف «یو جین هوانگ» از چین تایپه رفت و با نتيجه ١٨ بر ١٥ صاحب برتري شد.

بدين ترتيب ميرهاشم حسيني به دور دوم مسابقات تكواندو المپيک صعود كرد. «دای هون لی» از كره جنوبي حريف ميرهاشم حسيني در دوم است.

شکست نزدیک تیم ملی بسکتبال ایران مقابل چک
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۷:۱۶

گزارش زنده روز سوم مسابقات؛ شکست نزدیک تیم ملی بسکتبال مقابل تیم قدرتمند چک/ ملایی فینالیست شد/  رستمیان به فینال نرسید

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های بسکتبال المپیک توکیو به مصاف تیم قدرتمند چک رفت و در حالی که تا کوارتر سوم با فاصله زیادی از این تیم عقب افتاده بود اما در ست چهارم این فاصله امتیازی را به حداقل رساند. با این وجود در نهایت با نتیجه 84 بر 78 مغلوب شد.

صعود ملایی به نیمه نهایی روئینگ
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۷:۱۲

گزارش زنده روز سوم مسابقات؛ شکست نزدیک تیم ملی بسکتبال مقابل تیم قدرتمند چک/ ملایی فینالیست شد/  رستمیان به فینال نرسید

در ادامه مسابقات روئینگ المپیک توکیو، امروز نازنین ملایی به آب زد. قایقران کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قایقرانانی از مکزیک، نیوزیلند، سوئیس، نامیبیا و چین تایپه رفت.

ملایی در مسابقه امروز با ثبت زمان ۸:۰۷.۳۲ در رده سوم قرار گرفت و به مرحله نیمه‌نهایی (A/B) صعود کرد. روئینگ‌سواران اول تا سوم راهی نیمه‌نهایی (A/B) شدند که از کشور‌های نیوزیلند، سوئیس و ایران بودند.

ملایی در مسابقه امروز با عملکرد خوبی که داشت توانست خود را در جمع بهترین‌ها قرار دهد.

سلطانی فر: دهمی هانیه رستمیان بین ۵۳ نفر اتفاق بسیار خوبی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۷:۰۴

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که همراه سید رضا صالحی امیری مسابقه هانیه رستمیان را در ماده ۱۰ متر تپانچه بادی تماشا کرد، عنوان کرد: دهمی هانیه رستمیان بین ۵۳ نفر اتفاق بسیار خوبی بود، اما حیف شد با اختلاف کم به فینال نرسید. البته او مسابقه میکس را هم دارد و امیدواریم در آن ماده نتیجه بهتری بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان پس از این مسابقه با ملی پوش تیراندازی کشورمان صحبت کرد و با تمجید از عملکرد وی، ابراز امیدواری کرد در دو مسابقه میکس و ۲۵ متر فینالیست شود.

حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در سالن تیراندازی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۶:۲۰

گزارش زنده روز سوم مسابقات؛ شکست کیانی در نخستین مسابقه

رقابتهای تیراندازی ماده ۱۰ متر تپانچه بانوان المپیک ۲۰۲۰ توکیو از صبح امروز در سالن ساکورای توکیو در حالی آغاز شده که هانیه رستمیان پرچمدار بانوی کشورمان در رقابت خود با ۵۲ ورزشکار جهان در رده دهم ایستاد.

به همین منظور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در این سالن به تماشای دیدار این ملی پوش کشورمان پرداختند و در پایان با وی گفتگو کردند.

گزارش زنده روز سوم مسابقات؛ شکست کیانی در نخستین مسابقه

رستمیان به فینال نرسید
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۶:۱۰
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3187392_925.mp4']

مرحله مقدماتی رقابت‌های تیراندازی بانوان المپیک در ماده تپانچه 10 متر بادی پایان یافت و هانیه رستمیان از راهیابی به فینال بازماند. رستمیان در خط پنجم به رقابت با حریفان المپیکی خود پرداخت و در نهایت در جایگاه دهم ایستاد. در این رقابت نمایندگان چین، یونان، روسیه، چین، فرانسه، بلغارستان، اوکراین، فرانسه و مغولستان در جایگاه اول تا نهم ایستادند.

شکست کیانی در اولین گام
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۵:۳۹

ناهید کیانی، ملی پوش تکواندو بانوان ایران در مرحله یک هشتم نهایی دسته 57- کیلوگرم با نتیجه 18 بر 9 مغلوب حریف خود شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *