تاکید دستگاه قضایی بر ایفای نقش رسانه‌ها در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه

15:29 - 03 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۴۰۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان بافت در استان کرمان گفت: رسانه‌ها می‌توانند نقش بسزایی در ارتقاء فرهنگ عمومی و جامعه سالم داشته باشند.
- سجاد علیدادی سلیمانی، رئیس دادگستری شهرستان بافت استان کرمان در نشست مشترک با رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگانی از هنرمندان و جمعی از فعالین رسانه و مطبوعات شهرستان بافت، نقش رسانه‌ها را در پیشبرد اهداف دستگاه ها، از جمله دستگاه قضا پر اهمیت دانست.

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند نقش بسزایی در ارتقاء فرهنگ عمومی و جامعه سالم داشته باشند که تولید محتوا در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی یک نمونه از آن است.

علیدادی سلیمانی نقش رسانه و فضای مجازی را در انتخابات امسال شهرستان بافت پررنگ دانست و گفت: برنامه‌های تولید شده در فضای مجازی شهرستان می‌تواند نقطه قوتی بر فعالیت رسانه‌ای باشد.

در ابتدای این دیدار پروانه دهقانی فر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافت نیز از تعامل خوب و سازنده رئیس دادگستری شهرستان با رسانه‌ها و حوزه فرهنگِ شهرستان تقدیر کرد.

وی، اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه فرهنگ و رسانه را مدیون زحمات و حمایت‌های بسیاری از دستگاه‌های از جمله دادگستری بیان کرد.

در پایان این دیدار ایستگاه مطالعه در محل دادگستری بافت که به همت اداره فرهنگ و همکاری امور کتابخانه‌ها راه اندازی و بیش از ۵۰۰ جلد کتاب به آن اهداء شده بود نیز افتتاح شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *