حمایت دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی و صنعتی

16:28 - 03 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۴۱۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر استان یزد در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران داخلی از کارخانه امرتات سرام در این حوزه قضایی به صورت از پیش اعلام نشده بازدید کرد.
- محمد جواد زارع بیدکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر استان یزد در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران داخلی از کارخانه امرتات سرام در این حوزه قضایی به صورت از پیش اعلام نشده بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: هدف از این بازدید چگونگی فرآیند‌های تهیه، تولیدِ انواع محصولات کاشی و سرامیک و همچنین اجرای حقوق کار است.

زارع بیدکی، پس از ارزیابی وضعیت موجود در خصوص نمونه برداری و بسته بندی محصولات این کارخانه اظهار کرد: طی بازدید میدانی انجام گرفته مشخص شد که اقدامات تولیدی این کارخانه متناسب با نیاز جامعه و دنیا وبه صورت استاندارد وبا بهره گیری از به روزترین نوآوری‌های موجود انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید و تحقق شعار سال و اتخاذ تصمیمات لازم در این رابطه یک امر کاملاً ضروری و لازم است که در این راستا دادستانی از هیج تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

زارع بیدکی، تحقق امر حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید را در عمل میسر دانست و افزود: دستگاه قضا حمایت از تولید و مانع‌زدایی را وظیفه‌ای برای خود می‌داند و با اقدامات موثر در این رابطه این امر مهم را تا جای ممکن محقق می‌سازد.

وی دو اصل رعایت مسائل زیست محیطی و اجرای حقوق کار را در کارخانه‌ها و مراکز صنعتی ضروری و مهم دانست و عنوان کرد: رفع آلایندگی‌های زیست محیطی به منظور رعایت کردن انفال و صیانت از حقوق عامه و همچنین رفع موانع حقوق کار مورد تاکید است.

زارع بیدکی، خاطر نشان کرد: براساس منویات و پیگیری‌های مجدانه رییس دستگاه قضا، زمینه‌های بسیار خوبی برای حل مشکلات واحد‌های اقتصادی فراهم شده است و پرچم حمایت از تولید در قوه قضاییه برافراشته شده است.

شایان ذکر است دادستانی اشکذر از کارخانه امرتات سرام به دلیل رعایت مسائل زیست محیطی و اجرای حقوق کار قدردانی کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *