خان‌محمدی: حسینی یک فصل دیگر هم می‌تواند بازی کند/ هفته آخر لیگ تشریفاتی نیست

15:58 - 06 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۴۵۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به تجربه‌ای که یحیی گل‌محمدی از خداحافظی مهدوی‌کیا کسب کرده، به صورت منطقی با قضیه حسینی برخورد می‌کند.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تقابل پرسپولیس با تراکتور در لیگ‌برتر اظهار داشت: با توجه به حساسیت مسابقه و تاثیر روی سرنوشت قهرمانی، پرسپولیس نمایش خوبی داشت. در این بازی مهدی عبدی عملکرد بسیار خوبی داشت. مهدی ترابی هم با دور زدن خط دفاعی تراکتور واقعاً حریف را آزار داد. دلیل تفاوت عملکرد پرسپولیس در نیمه اول و دوم دور زدن حساسیت بازی و فشار روی بازیکنان بود. این موضوع فقط مربوط به پرسپولس هم نبود. اگر پنالتی ذوب‌آهن خراب نمی‌شد شاید اصلاً همه چیز به پایان می‌رسید و قهرمان لیگ مشخص می‌شد.

وی در خصوص نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی گفت: بعضی بازیکنان حتی وقتی نیمکت‌نشین باشند روی تیم تاثیر مثبت دارند. حسینی هم از این دسته بازیکنان است. با توجه به خروج احتمالی کنعانی‌زادگان، فرجی باید آماده باشد تا در رقابت‌های آینده مانند لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس کمک کند. به این موضوع توجه داشته باشید که پرسپولیس ۱۵ ماه تحت فشار و بازی‌های سنگین قرار داشته. نیمکت‌نشینی حسینی او را برای رقابت‌های آتی حفظ می‌کند. منطقی است که گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس ریسک نکند و بازیکنش را حفظ کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نیمکت نشینی حسینی، پالس خداحافظی وی از سوی کادرفنی تیمش است، پاسخ داد: با توجه به تجربه‌ای که یحیی گل‌محمدی از خداحافظی مهدوی‌کیا کسب کرده، به صورت منطقی با قضیه حسینی برخورد می‌کند. به نظرم سیدجلال حسینی یک فصل دیگر می‌تواند به میدان برود.

خان‌محمدی درباره بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل پیکان و ارزیابی‌اش از قهرمان فصل بیستم لیگ برتر گفت: در فوتبال نمی‌توان از قبل قهرمان را تعیین کرد. ۲۰ سال قبل استقلال با یک تساوی در انزلی قهرمانی می‌شد؛ اما در نهایت پرسپولیس جام قهرمانی را در تهران بالای سر برد با اینکه امتیاز کمتری داشت. پرسپولیسی‌ها نباید فکر کنند که بازی هفته آخر مقابل پیکان تشریفاتی است و باید با تمام قدرت وارد زمین مسابقه شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *