خرمگاه: بازیکنان از چند هفته قبل به فکر فصل بعد بودند/ کمیته انضباطی خیلی ما را اذیت کرد

1:07 - 09 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۵۳۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بابت نتایج اخیر این تیم در لیگ برتر از هواداران عذرخواهی کرد.

- محمد خرمگاه در نشست خبری بعد از مسابقه تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*به بازیکنان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. آن‌ها تلاش کردند و زحمت کشیدند. امروز یکی از بهترین بازی‌های ما انجام شد، اما متاسفانه ۳ موقعیت ۱۰۰ درصدی ما به گل تبدیل نشد. در سه بازی اخیر ۸ بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم. با این شرایط بازیکنان بسیار خوب ظاهر شدند.

*تیم حریف از تک موقعیت خود استفاده کرد، اما ما ۳ فرصت قطعی را به گل تبدیل نکردیم. در چند بازی، داوران به ما سخت گرفتند و بازیکنان ما بی انگیزه شدند. تنها کار که ما می‌توانستیم بکنیم این بود که بازیکنان را از نظر روحی بالا بیاوریم، چون آن‌ها مدام می‌گفتند که ما تلاش می‌کنیم و داوران شرایط را تغییر می‌دهند. امروز با تمام شرایط سختی که داشتیم و حضور ۶ بازیکن جوان توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

*شرایط کمیته انضباطی هم بسیار ما را اذیت کرد. نمی‌دانم شرایط چگونه است. سرمربی ما صحبت از فساد در فوتبال کرد و محروم شد، اما در بازی های مختلف شاهد هستیم با وجود گزارش داوری تنها به جریمه نقدی اندک و محرومیت تعلیقی کار را جمع می‌کنند. این موضوع تمرکز ما را بهم می‌زند. به تیم داوری امروز تبریک می‌گویم، چون با وجود اینکه ما باختیم، اما مشکلی از نظر داوری نداشتیم. در سه بازی، داوری موجب شد تا شرایط تیمی ما بهم بخورد.

*چرا اول فصل با بازیکن ۲۰ ساله قرارداد یک ساله امضا می‌شود و با بازیکنان بالای ۳۰ سال هم یک ساله قرارداد امضا می‌شود؟ هیچ جای دنیا اینگونه نیست. ما در چند بازی گذشته شرایطی داشتیم که بازیکنان به فکر سال آینده خود بودند و شرایطی رقم خورد که ما تمرکز کافی نداشتیم. در آخر هم از هواداران بابت نتایجی که کسب شد عذرخواهی می‌کنیم. بعد از تثبیت حضور تیم در لیگ برتر بی‌انگیزه شدیم و امیدوارم هواداران ما را ببخشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *