رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماجرای ناراحتی باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس

9:55 - 10 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۵۸۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم پرسپولیس به واسطه ناراحتی در جشن قهرمانی پرسپولیس حاضر نشد.

- تیم فوتبال پرسپولیس در روز هشتم مرداد ماه سال جاری بعد از پیروزی مقابل پیکان توانست پنجمین قهرمانی خود را به دست بیاورد؛ اما غیبت باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس یکی از حواشی مهم این مسابقه بود.

پرسپولیسی‌ها بعد از پایان مسابقه به رختکن رفتند و لباس ویژه قهرمانی را برتن کردند تا هر چه زودتر و هماهنگ‌تر در جشن قهرمانی حاضر شوند، منتها کریم باقری وسایلش را جمع کرد و به سمت اتوبوس پرسپولیسی‌ها رفت. هر چند بعضی از اعضای تیم وساطت کردند که باقری در جشن حاضر و دلگیری‌اش را فراموش کند، اما وی نپذیرفت.

بررسی‌ها حاکی از آن است که در حین بازی پرسپولیس و پیکان، حامد لک در یکی از صحنه‌ها با بازیکن پیکان صحبت‌هایی را انجام داد و نزدیک بود کم کم کار به داور مسابقه هم کشیده شود. بلافاصله بعد از این قضیه مدافعان پرسپولیس وارد عمل شدند و جلوی دروازه‌بان تیمشان را گرفتند.

کریم باقری که معمولا حساسیت زیادی روی مسائل انضباطی بازیکنان پرسپولیس دارد این صحنه را به خاطر سپرد و در کولین بریک به لک تذکر جدی داد که مراقب رفتارش باشد. به ویژه که لک بعد از حواشی بازی ماشین‌سازی در ۵ مرداد ماه سال جاری توسط کمیته انضباطی به جریمه مالی و یک جلسه تعلیقی محکوم شده است.

با این وجود واکنش لک نسبت به صحبت‌های انضباطی مربی‌اش طوری بود که باعث ناراحتی کریم باقری شد. عده‌ای معتقدند باقری به شدت از این موضوع ناراحت است و احتمالاً این موضوع را جدی‌تر در باشگاه دنبال خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *