افزایش آمار بستری‌های ناشی از کرونا در تهران

7:00 - 15 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۶۸۵۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار تهران گفت: بر اساس گزارش‌هایی که از وزارت بهداشت رسیده است، شاهد افزایش تعداد بستری های ناشی از کرونا در تهران هستیم و این روند وضعیت مناسب و مطلوبی نیست.

غلامرضا عباس پاشا در گفت‌وگو با میزان، درباره روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تهران گفت: بر اساس گزارش‌هایی که از وزارت بهداشت رسیده است، شاهد افزایش تعداد بستری های ناشی از کرونا در تهران هستیم و این روند وضعیت مناسب و مطلوبی نیست. 

وی با اشاره به اینکه امروز یک وضعیت بحرانی را با توجه به افزایش تعداد بیماران کرونایی در تهران شاهد هستیم، ادامه داد: این روند نشان از عادی انگاری مردم نسبت به کرونا دارد. شهروندان باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حداکثری را مد نظر قرار دهند و کارکنان ادارات خصوصا آنهایی که با ارباب رجوع در ارتباط هستند، باید توجه زیادی نسبت به رعایت این اصول داشته باشند. 

معاون استاندار تهران عنوان کرد: متناسب با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، مصوبه ای داشتیم که رعایت پروتکل های بهداشتی را برای مدیران دستگاه های اجرایی الزامی و ضرورری اعلام کردیم اما باز هم متاسفانه شاهد عادی انگاری در این خصوص هستیم؛ دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را یک وظیفه شرعی بدانند. 

عباس پاشا تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتتی در کارکنان دستگاه‌های اجرایی نسبت به شاغلان بازار و اصناف و مکان‌های عمومی بیشتر است. رعایت این موارد موجب صیانت دستگاه‌ها از نیروی انسانی‌ خود و نیز موجب کاهش سیر صعودی تعداد بستری‌ها و مبتلایان کرونا می‌شود. 

وی با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری نیز بیان کرد: امیدواریم همه دستگاه‌ها و خصوصا شرکت‌های خصوصی برای اجرای هرچه بهتر این مراسم باشکوه با استانداری تهران همکاری لازم را داشته باشند. 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *