احیای کارخانه تولید الکل حاجی‌آباد و شرکت کشت‌ وصنعت‌ آبدشت‌ شرق با همکاری دستگاه قضا

11:10 - 23 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۷۷۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
استاندار هرمزگان گفت: کارخانه تولید الکل حاجی‌آباد و شرکت کشت‌ وصنعت‌ آبدشت‌ شرق که در زمینه بسته‌بندی و فرآوری آبزیان مشغول به فعالیت است، جزو مهم‌ترین واحدهای تولیدی راکدی بودند که با پیگیری‌های استانداری و همکاری دستگاه قضا به چرخه تولید بازگشتند.
فریدون همتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به همکاری استانداری و دستگاه قضا در استان هرمزگان برای احیای واحدهای راکد تولیدی گفت: کارخانه تولید الکل حاجی‌آباد و شرکت کشت‌ وصنعت‌ آبدشت‌ شرق که در زمینه بسته‌بندی و فرآوری آبزیان مشغول به فعالیت است، جزو مهم‌ترین واحدهای تولیدی راکدی بودند که با پیگیری‌های استانداری و همکاری دستگاه قضا به چرخه تولید بازگشتند. 
 
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ حدود ۴۲ واحد راکد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید بازگشتند، تصریح کرد: در ۴ ماهه نخست سال جاری نیز ۱۴ واحد تولیدی راکد احیا شدند.
 
استاندار هرمزگان گفت: قوه قضائیه با حضور فعال خود در جلسات اقتصاد مقاومتی پیرامون تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی، رفع مشکل حمل‌ونقل کالاهای اساسی، تسهیل فرآیند اخذ تسهیلات خصوصاً در خصوص افزایش ظرفیت تولید کارخانه حیات، یاری کننده استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان هستند.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *