رفع تصرف ۱ کیلومتر از اراضی حاشیه مسیل دماوند باهمکاری دستگاه قضا

12:05 - 02 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۷۹۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیر امور منابع آب دماوند گفت: اراضی حاشیه مسیل وادان به طول ۱.۵ کیلومتر و مساحت ۴۰ هزار متر مربع با اخذ دستور قضایی در یک روز کاری رفع تصرف شد.
- بنا بر اعلام پاون، مصطفی عباسی گفت: با تلاش گروه گشت و بازرسی آب‌های سطحی این امور، در راستای قانون توزیع عادلانه آب و برخورد با ساخت و ساز‌ها و فنس کشی‌های غیرمجاز و همچنین به منظور آبگذری ایمن در ادامه رفع تصرف، اراضی حاشیه مسیل وادان به طول ۱.۵ کیلومتر و مساحت ۴۰ هزار متر مربع با اخذ دستور قضایی در یک روز کاری رفع تصرف شد.

عباسی با تاکید بر اینکه افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب دماوند اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند، گفت: ‏رودخانه‌ها یکی از منابع ارزشمند آبی هستند که در حوزه شرب و کشاورزی حایز اهمیت می‌باشند، لذا حراست و نگهداری از این منابع ‏ارزشمند امری بسیار مهم است که همواره مورد توجه این امور بوده است.

مدیر امور منابع آب دماوند در پایان خاطرنشان کرد: این امور با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچگونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *