شهراز: هر دو فصل «گاندو» آگاهانه ساخته شد/مردم از بازی من در نقش علی شهیدی رضایت دارند

8:01 - 08 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۴۰۱
بازیگر سریال «گاندو ۲» گفت: تجربه شبانه‌روزی من و همکاری اکیپ کارگردانی و بقیه دوستان که شرایط خوبی را از نظر روحی روانی و ... فراهم کردند، دست به دست هم داد تا به یک ساختار خوب و قابل قبولی در مجموعه تلویزونی «گاندو» برسیم.

خسرو شهراز در گفت‌وگو با پیرامون وضعیت فعلی خود پس از ابتلا به بیماری کرونا گفت: از ۲۶ مرداماه درگیر بیماری کرونا شدم و درگیری ریه من بالا بود و حدود پنج الی شش روزی در بیمارستان اکباتان بستری بودم و سه روز است که از بیمارستان مرخص شدم و در خانه مراحل درمان را ادامه می‌دهم و دارو مصرف می‌کنم و بهتر هستم.

وی با اشاره به حضور و ابتلای خود در سریال «در کنار پروانه‌ها» به کرونا که از ششم شهریورماه پخش خود را آغاز کرده بیان کرد: در سریال «در کنار پروانه‌ها» به بیماری کرونا مبتلا شدم. تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی با دو گروه تصویربرداری همچنان ادامه دارد و چند سکانس از بازی من در این سریال باقی مانده که پس از درمان کامل به کار بر می‌گردم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» در خصوص تزریق واکسن کرونا عنوان کرد: نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کردم و منتظر تزریق نوبت دوم آن بودم که به بیماری کرونا مبتلا شدم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ایلدا» پیرامون سریال «گاندو ۲» توضیح داد: هر دو فصل سریال «گاندو» را خیلی دوست داشتم و از بازی در هر دو قسمت این مجموعه رضایت کامل دارم. موفقیت این سریال نشان دهنده آن است که همه عوامل و بازیگران تلاش قابل توجهی برای به ثمر نشستن آن کرده‌اند و جواد افشار در کسوت کارگردان اثر، آگاهانه در این ژانر که در ایران بسیار کم ساخته شده، سریال‌سازی کرده است.

این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون افزود: مجتبی امینی به عنوان تهیه‌کننده مجموعه، حمایت‌های خوب و بی‌نظیری کرد و دلدادگی بازیگران به نقش و داستان سریال نیز در کل مجموعه نمود پیدا کرده است.

وی پیرامون بازی در نقش علی شهیدی در سریال «گاندو ۲» بیان کرد: تجربه شبانه‌روزی من و همکاری اکیپ کارگردانی و بقیه دوستان که شرایط خوبی را از نظر روحی روانی و ... فراهم کردند، دست به دست هم داد تا به یک ساختار خوب و قابل قبولی در مجموعه تلویزونی «گاندو» برسیم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «گاندو» درباره بازخورد‌هایی که از مردم گرفته اظهار کرد: خوشبختانه مردم از مجموعه تلویزیونی «گاندو ۲» هم راضی هستند و از بازی من در نقش علی شهیدی رضایت دارند و مورد توجه قرار گرفته است.

خسرو شهراز خاطرنشان کرد: نقش‌هایی را می‌پذیرم و بازی کنم که عمدتا آنها دوست دارم. بازی در مجموعه تلویزونی «گاندو» از جمله بازی‌ها و نقش‌هایی بود که از بازی در آن لذت بردم و خوشحالم مورد توجه مخاطبین هم قرار گرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *