غیاثوند: قهرمانان شاخص رزمی برای پیوستن به موی‌تای ابراز علاقه کردند/به تشکیل فدراسیون مستقل امیدوار هستیم

20:51 - 10 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۳۷۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر تیم‌های ملی انجمن موی‌تای از علاقه‌مندی واستقبال قابل توجه قهرمانان شاخص ورزش‌های مبارزه‌ای برای پیوستن به موی‌تای خبر داد.

- ایمان غیاثوند در این رابطه اظهار داشت: امروزه موی‌تای در دنیا با توجه به جاذبه‌های فنی خود و همچنین موقعیت ارزنده در مجامع مهم ورزشی از جمله رسمیت در کمیته بین‌المللی المپیک، دارای بالاترین میزان محبوبیت در میان ورزش‌های مبارزه‌ای رینگی است که در ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی ادامه داد: با توجه به مسیر رو به رشدی که انجمن موی‌تای در پیش گرفته است شاهد هستیم قهرمانان سرشناس سایر ورزش‌های مبارزه‌ای برای فعالیت و حضور در این انجمن اعلام آمادگی کرده اند که ما نیز این موضوع را به فال نیک گرفته و از آن استقبال می‌کنیم.

مسئول پیگیری‌های ویژه انجمن موی‌تای یادآور شد: اخیرا خانم شهربانو منصوریان قهرمان ارزنده ووشوی جهان با پیوستن به انجمن موی تای، به عنوان مسئول برنامه ریزی تیم‌های ملی کار خود را در این انجمن آغاز کرده که بازتاب گسترده‌ای در میان جامعه رزمی داشته است. وی از مفاخر ورزش کشور محسوب می‌شود و مطمئنا تجربیاتش می‌تواند کمک شایانی به رشد و توسعه موی تای در کشور کند.

غیاثوند همچنین گفت: سیاست کلی انجمن موی تای، ارج نهادن به تلاش‌های قهرمانان و حفظ شان و جایگاه آن‌ها در عرصه ورزش است. از این رو هر قهرمان شاخصی که با پذیرش قوانین و دستورالعمل‌های انجمن، تمایل به فعالیت در موی‌تای را داشته باشد، قطعا از حمایت‌های انجمن برخوردار خواهد بود.

مدیر تیم‌های ملی انجمن موی‌تای تاکید کرد: آن دسته از قهرمانانی که از گذشته در موی تای حضور داشته و افتخارآفرین بوده اند، همچنان جایگاه خاص خود را داشته و مطمئنا بیش از ادوار قبل از حمایت‌های انجمن برخوردار خواهند بود.

این پیشکسوت موی‌تای خاطرنشان کرد: مجموعه موی تای ایران با مدیریت صحیح جواد نصیری و همراهی تمامی دلسوزان این ورزش، به دنبال نقش آفرینی در اقتدار ورزش کشور است. در انجمن هدفی جز سربلندی و موفقیت ورزشکاران این مرز و بوم نداریم و در این راه از هیچ اقدام مثبت و انگیزه بخشی فروگذار نیستیم.

غیاثوند در پایان تصریح کرد: از زمانی که برای این هدف هم قسم شدیم، محکم و استوار به جلو پیش رفتیم و با تمام توان مقابل سنگ اندازی‌ها ایستادیم تا جایگاه این ورزش را در کشور و حتی جهان ارتقاء ببخشیم. انشالله از این پس نیز با حفظ این همدلی و انسجام به قله‌های رفیع موفقیت دست یافته و امیدوار هستیم که در آینده نزدیک با تشکیل فدراسیون مستقل موی تای، آرزوی دیرینه اهالی این رشته محقق شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *