"شیهان" پازل فدراسیون کاراته را تکمیل کرد/ ریسک بزرگ طباطبایی درخصوص کادرفنی بانوان

0:01 - 14 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۹۳۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون کاراته با انتصاب سرمربی جدید تیم ملی بانوان و احتمالا مشاورفنی نام آشنا برای این تیم، ریسک بزرگ انجام داد.

- کاراته ایران که در سال‌های گذشته یکی از پرحاشیه‌ترین فدراسیون‌های کشور محسوب می‌شد، پس از کسب مدال طلای گنج‌زاده در المپیک به هدف خود در نتیجه‌گیری رسید تا شرایط کمی بهبود پیدا کند. هرچند ناکامی تیم بانوان در توکیو زخم کاری بر کاراته ایران بود.

طی روز‌های گذشته بازگشت محسن آشوری مرد همه فن حریف کاراته به فدراسیون سبب شد تا سید حسن طباطبایی که در خیلی مواقع تنها بود و گاهی اوقات با مشاوره‌های غلط ناخواسته اشتباه می‌کرد، حالا یک فرد قابل اطمینان و کاربلد در کنار خود داشته باشد.

طباطبایی رئیس محبوب ملی‌پوشان کاراته طی مدت گذشته با اشتباهات برخی از دوستانش در فدراسیون به چالش افتاد، اما حالا حضور آشوری پازل فدراسیون را کامل کرد. هر چند هنوز هستند کسانی که خودشان و نزدیکانشان با اشتباهات عجیب خود کاراته را دچار چالش می‌کنند و شاید بهتر باشد کم کم با یک خداحافظی مجموعه کاراته را خوشحال کنند!

باید واقع‌بین بود و به این نکته اذعان کرد که کاراته در مسیر درستی قرار دارد. موفقیت‌های سریالی تیم ملی بزرگسالان با اتحاد بین هروی و آشوری بیش از پیش خواهد شد و در ابن بین نمیتوان از نقش تاثیرگذار رئیس فدراسیون هم چشم‌پوشی کرد.

اما روز گذشته فرحناز ارباب به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بانوان منصوب شد و به احتمال فراوان مسعود رهنما هم به عنوان مشاورفنی به تیم بانوان کمک خواهد کرد که باید دید ماحصل این انتصاب چه خواهد بود.

باید دید طباطبایی که با انتصاب آشوری به عنوان نایب رییس فدراسیون یک گام مثبت برای کاراته برداشت آیا پس از معرفی رسمی رهنما به عنوان مشاورفنی تیم بانوان هم با همین آرامش می تواند به کار خود ادامه دهد یا خیر. البته بررسی این ریسک بزرگ مستلزم زمان است و باید منتظر واکنش دوست‌داران کاراته در اینباره باشیم.

در هر صورت امید می‌رود این رشته پرطرفدار و پرمدال روز‌های خوب خود را ادامه دهد تا در بازی‌های آسیایی دست کاروان ایران را بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *