بازگشت یک شرکت تولیدی به چرخه تولید با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی اصفهان

15:20 - 19 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۱۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با بیان اینکه با حمایت از تولید و سرمایه گذاری، اشتغال پایدار را در این استان دنبال می‌کنیم گفت: یک شرکت بزرگ تولید تجهیزات آبرسانی با نیروی کار بیش از ۵۰ نفر با مشکلاتی مواجه شده بود که ضمن جلوگیری از تعطیلی این شرکت، زمینه افزایش جذب نیروی کار آن تا ۱۵۰ نفر فراهم شد.
- ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان اصفهان تشکیل جلسه داد.
 
علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این جلسه بیان داشت: با اقدامات، حمایت‌ها و تصمیمات این ستاد ضمن ایجاد انگیزه در سرمایه‌گذاری و کمک به پایداری و ادامه فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، زمینه ایجاد اشتغال بیشتر در استان فراهم می‌شود.

وی افزود: در این نشست پنج پرونده در دستور کار بود که پس از استماع اظهارات طرفین، تصمیمات حمایتی و توافق برای اعطای مهلت در بازپرداخت اقساط بدهی به بانک ها، اتخاذ و ادامه فعالیت آن‌ها تثبیت شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با بیان اینکه با حمایت از تولید و سرمایه گذاری، اشتغال پایدار را در استان اصفهان دنبال می‌کنیم گفت: در یکی از پرونده‌ها در مورد یک شرکت بزرگ تولید تجهیزات آبرسانی با نیروی کار بیش از ۵۰ نفر از طریق اخذ و اعطای مهلت از بانک و نیز ارسال پرونده به ستاد تسهیل ضمن جلوگیری از تعطیلی شرکت، زمینه افزایش جذب نیروی کار آن تا ۱۵۰ نفر فراهم شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *