خداداد: خروجی جلسات کمیته فنی یک لیوان چای و نسکافه بود/ بیانیه فدراسیون فرار رو به جلو است

9:45 - 18 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۱۸۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پیشکسوت تکواندو گفت: اگر دوستان دنبال رفع اشکالات بودند این بیانیه را صادر نمی‌کردند!

بهزاد خداداد در گفت‌وگو با میزان، درباره خروجی جلسات فنی پیشکسوتان تکواندو با مسئولان فدراسیون و کادرفنی اظهار داشت: خروجی اصلی این جلسات یک چای و نسکافه بود که خوردیم و بیرون آمدیم! هیچکس هم به حرف‌هایی که ما زدیم ترتیب اثر نداد و دست آخر هم بیانیه‌ای صادر شد که معلوم نبود مورد تائید چه کسی است.

وی افزود: در بیانیه فدراسیون همه چیز گردن مربی، بازیکنان و کرونا افتاد که به نظرم این بیانیه یک فرار رو به جلو بود. مگر کرونا فقط در این وجود داشت که بگوییم بخاطر این ویروس نتوانستیم نتیجه بگیریم؟

قهرمان اسبق تکواندو ادامه داد: در تکواندوی ایران مشکلاتی بزرگتر از تغییر مربی داریم که باید در ابتدا آن‌ها را حل و فصل کنیم. در این چند سال سه چهار مرتبه مربی را تغییر دادیم و هربار نتایج ضعیفتر شده است. تغییر مربی باید آخرین راهکار باشد و به نظرم با این شرایط تفاوتی ندارد چه کسی در راس کادرفنی حضور داشته باشد.

خداداد با اشاره به اینکه عسکری عملکرد نسبتا خوبی در تیم ملی داشته، گفت: من در جلسه به رئیس فدراسیون گفتم باید مشکلات را یکی یکی حل کند و آخرین گزینه این است که بگوییم کادرفنی و بازیکنان مقصر هستند، اما متاسفانه در بیانیه فدراسیون چیز دیگری را میبینیم. دوستان از داخل مجموعه فدراسیون مصاحبه میکنند و حرف‌هایی میزنند که درست نیست. در واقع حرف و عمل دوستان یکی نیست و سوال اینجاست چرا باید کسی که سمت فنی ندارد به خودش اجازه کوچ کردن تیم را بدهد؟

وی تصریح کرد: باید قبول کنیم تیم ملی تکواندو آن شخصیت همیشگی خود را از دست داده و این موضوع به اشتباهات فدراسیون برمیگردد. شما ببینید چند نفر از پیشکسوتان تحصیل کرده و کاربلد بیرون مانده‌اند و دوستان دیگری مشغول اتخاذ تصمیمات اشتباه هستند.

پیشکسوت تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا در صورت دعوت فدراسیون باز هم در جلسات کمیته فنی شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه چنین کاری نمی‌کنم، چون حرف‌های خودم را زده‌ام و قرار نیست اتفاق تازه‌ای رخ دهد. اگر دوستان دنبال رفع اشکالات بودند این بیانیه را صادر نمی‌کردند!

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *