رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خبرگزاری میزان حائز رتبه دوم رشته یادداشت در جشنواره سراسری «سردار آسمانی» شد

12:48 - 20 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۸۳۳
«خلیل همایی‌راد» در رشته یادداشت جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری «سردار آسمانی»، از خبرگزاری میزان برای اثرِ «حاج قاسم یک منشور بود» حائز رتبه دوم شد.

- آیین اختتامیه جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری «سردار آسمانی» با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شامگاه پنج‌شنبه با معرفی برگزیدگان و با حضور جمعی از مسئولان و اهالی رسانه در سیرجان برگزار و در پایان، برگزیدگان جشنواره معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

«خلیل همایی‌راد» در رشته یادداشت از برای اثرِ «حاج قاسم یک منشور بود» حائز رتبه دوم شد.

خلیل‌الله همایی‌راد در مقدمه کتاب پژوهشی در ترور شهید «قاسم سلیمانی» که روز سه‌شنبه ۱۶ دی‌ماه ۹۹ رونمایی شد، نوشته است خداوند بزرگ را سپاسگزارم، به خاطر همه نعمت‌هایش و آن‌که توفیق داد تا درباره سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی بنویسم.

۱۵ دی ماه سال ۱۳۹۸ یعنی دو روز پس از شهادت سردار، یادداشتی با عنوان «اسطوره‌ای به نام حاج‌قاسم» نوشتم و مجدداً در ۲۲ بهمن سال پیش، یادداشت دیگری با این عنوان به رشته تحریر درآوردم: «حاج قاسم یک منشور بود» که هر دو، در رسانه‌ها منتشر شدند. سومین یادداشتم در مورد سردار آسمانی، در هفتم فروردین ماه ۱۳۹۹ با عنوان «ترور حاج قاسم و نظریه اثر پروانه‌ای» مجدداً در و تعداد دیگری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها انتشار یافت.

این یادداشت به‌دلیل طرح یک نظریه علمی که برگرفته از نظریه اثر پروانه‌ای (butterfly effect) و نظریه آشوب (chaos - theory) بود و بحران کنونی در جهان را با حادثه ترور مرتبط می‌دانست، بازتاب فراوانی داشت. این موضوع سبب شد تا یادداشت مذکور را شرح و تفسیر نمایم که اینک به صورت کتاب تقدیم می‌شود.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *