رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استکی: مشخص نیست با چند بوکسور به جهانی می‌رویم/ روزبهانی بسیار حرفه‌ای رفتار کرد

7:45 - 21 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۹۲۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: هر بوکسوری که شایسته باشد را در تیم نگه می‌دارم، اما مقابل کسی که بخواهد از طریق سروصدا و حاشیه‌سازی به تیم راه پیدا کند، می‌ایستم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان. در خصوص اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: تمرینات طبق برنامه پیش می‌رود و بوکسور‌های حاضر در اردو روزی دو نوبت تمرین می‌کنند تا پس از مدتی دوری از اردو‌ها بتوانیم آن‌ها را به شرایط نسبتا ایده‌آل نزدیک کنیم. طی چند روز آینده رقابت‌های انتخابی را شروع می‌کنیم تا ببینیم آیا چهره جدیدی از دل این رقابت‌ها بیرون می‌آید یا خیر.

وی افزود: انتخابی‌ها را به صورت فشرده برگزار می‌کنیم تا ببینیم چه خروجی خواهد داشت و از آنجایی که عدم برگزاری قهرمانی کشور و لیگ یک مقدار دست ما را خالی کرده، تنها راه شناخت چهره‌های جدید همین مسابقات انتخابی است.

سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به اینکه اول شدن در انتخابی‌ها به معنی فیکس بودن در تیم است، گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام با چند بوکسور به مسابقات جهانی برویم. شاید در هر ۱۳ وزن بوکسور داشته باشیم و شاید با تعداد خیلی کمتر عازم صربستان شویم، اما اول شدن در انتخابی به معنی پایان کار نیست، چون در برخی اوزان نفر اول داریم و برگزیده‌های انتخابی‌ها باید با نفر اول هم بازی کنند، اما مهم برای من توانایی فنی است.

وی ادامه داد: مگر میثم قشلاقی را چطور کشف کردیم و به تیم ملی آوردیم؟ از طریق همین رقابت‌های درون اردویی موفق شدیم میثم را شناسایی کرده و به دبی ببریم و این بوکسور شایسته موفق به کسب یک مدال نقره هم شد. من هر بوکسوری که شایسته باشد را در تیم نگه می‌دارم، اما مقابل کسی که بخواهد از طریق سروصدا و حاشیه‌سازی به تیم راه پیدا کند، می‌ایستم.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: از احسان روزبهانی تشکر می‌کنم که بسیار حرفه‌ای رفتار کرد و میدان را به جوانتر‌ها داد و این چهره‌های جوان هم باید از فرصتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، استفاده کنند. باز هم تاکید می‌کنم هنوز تصمیم نگرفتم با چند بوکسور به جهانی بروم باید ببینیم در آینده چه رخ خواهد داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *